Diskuze
ANALÝZA: Polibek smrti, neobratnost, či podpora? Chvála Škodu překvapila
Děkujeme za pochopení.
P67e13t54r 74Č71e40r92m76á16k
Jak je správně uvedeno v článku - překvapivé a náhlé rozhodnutí o tom že se přecijen fabia udělá i v kombi verzi a toto navazující PR nespadlo z nebe jen tak. Souvislost se změnou šéfa a mediální dezinterpretační kampaní v okurkové sezóně je jasná.
Zjednodušeně řečeno je to taková náplast na české remcaly. Škodovka bude mít vcelku nevýznamný model který se nijak zvlášť neprodává a ještě méně vydělává (což po nástupu mqb a0 bude ještě výraznější) ale z nějakého nepochopitelného důvodu ho chce, koncern naopak argument že jednak škodě umožnil ho mít a jednak důvod proč se přesunou jiné modely jinam.
J10o69z11e45f 21K43o16s98t66e55l83a69n72s40k49ý
Holt Čechom sa je ťažké zavďačiť. Aj chválu od najvyššieho šéfa vnímajú negatívne... Buzerácia od Diessa by priniesla asi viac spokojnosti.
Autorovi zjavne unikajú širšie súvislosti. Herbert Diess úplne mení komunikáciu, ale aj filozofiu značky Volkswagen. Stretol sa s Muskom, vymenili povozil sa na Tesle (a Elon Musk na ID.3-ke alebo ID-4-ke), a E. Muska považuje za priateľa a vzor v jednej osobe. Elektrifikáciu áut koncernu VW považuje za svoju najväčšiu prioritu.
Predvčerom si po vzore E.Muska založil tweeter účet a hneď jeho prvý tweet sa týkal aj Tesly:
"Hello @Twitter! I’m here to make an impact with @VWGroup, especially on political issues. And, of course, to get some of your market shares, @elonmusk – after all, our ID.3 and e-tron have won the first markets in Europe. Looking forward to productive discussions!"
To, že sa Herbert Diess tak obšírne venoval novej Fabii kombi, mi presne zapadá do tohto nového spôsobu komunikácie najvyššieho šéfa VW. Teda aspoň mne.
Rovnako je aj v súlade s predtým stanovenou filozofiou, že škodovka by mala vyrábať autá (aj) pre bežných ľudí. Octávka je síce krásne auto, ale už to nie je žiadna "ľudovka", ale cenovo balancuje niekde medzi mainstreamom a luxusnými autami. Už som to viac krát písal, že tam, kde bývam, som novú Octávku na ulici videl len raz - aj to s rakúskymi značkami. Pre bežných ľudí je drahá, pre tých, čo majú peňazí viac, zase málo luxusná a exkluzívna.
Fabia a Fabia kombi tak možno budú jednými z mála skutočne ľudových modelov v portfóliu Škodovky.
M68a38r78e15k 17A47b70s54i87k
A vítězem se stává rodina, resp. táta od rodiny, s lehce poprůměrným platem, který vyfasuje jako služební automobil dejchavičnou, ale novou Škodu Fabii v holobytu s velkým kufrem a pocitem, že podporuje českou firmu.
To, že za pět let (dobrá, deset) bude automobilový trh úplně někde jinde, na bohatém západě, ale i na východě (velkých městech v Číně) si budete vybírat z x druhů elektromobilů už nikomu nedochází.
V roce 2007 se všichni smáli iPhonu a patlacímu mobilu a dnes? Tesla je prostě král, bruselský úředník v EU by jí také rád vyfasoval, ale logicky nemůže. Tak se snaží, aby se velké evropské automobilky s luxusními modely prostě nejen přiblížily, ale i předběhly USA, Japonsko, Koreu i Čínu v elektromobilitě.
P77e55t44r 42Č42e86r18m52á87k
Tak rodina se v tomto případě vítězem opravdu nestává
Malé městské auto pak opravdu nijak nesouvisí s úspěšnou značkou telefonu a neúspěšnou značkou aut
R56a55d81o97m93í31r 89H36n80í50z70d31o
Marná sláva, Němec to má prostě v sobě a dokud bude Diess u vesla, tak se pár lidí v Bolce bude odkopávat ze spaní, tam je možné úplně všechno.
R77i12c12h23a71r98d 61Š98l55a57p42k86a
Takže, co nám chtěl autor říct?
M66i34c68h74a27l 84F83r93ý24d70a
To je ANALÝZA. Jen mi jaksi uniká čeho. Asi si budu muset dát pár panáků, a pak si to přečtu znovu. Možná potom pochopím obsah autorova sdělení. Nebo je to osobou autora a pan Dvořák opět potvrdil, že automobily a svět automotive obecně nejsou jeho doména.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...