Diskuze
Betonové prahy a tenisák v pérování. Jak se dříve vylepšovala auta
Děkujeme za pochopení.
P69e52t28r 67K72o47m92á33r39e41k
Tenisáky do zadních pružin používám dodnes, je to naprosto dokonalé. Vejčitá péra s tlumičem mimo se naplní tenisáky a máte progresivní pneumatické pružení zdarma. Auto je mnohem stabilnější hlavně když je hodně naložené a karoserie nikdy neklesne, kola zůstávají mimo blatník.
T94o37m96á86š 51B94u42b47e24n93í21č75e37k
Nejvíc mne pobavil dědeček kovář, se svou předělávkou žigulíka na tank
R13a74d58i26m 56P68o67l27á15š19e48k
Autorka zapomněla přidávání deci, dvou deci benzínu, nejlépe technického, do motorového oleje, pokud se auto muselo nechávat venku přes noc stát ve velkých mrazech.
V70l83a32d72i87m95í83r 89R24e21t12t90i54n55g68e56r
No nevim, za socialismu byly silnice leckdy v dobrem stavu. Moc se nejezdilo a zbozi nevozilo. Nemel je kdo znicit.
R91a14d95i27m 57P76o90l64á97š88e76k
On tam byl rozdíl. Tehdy byly silnice ničené nejvíc těžkou zemědělskou technikou nebo těžkými náklaďáky z podniků. Takže byly víc zničené místní silnice.
Dnes je asfalt ničený obecně příliš silným provozem, protože při takovém provozu už samoregenerace asfaltu slitím prasklin v létě za horka prostě bestačí, přes zimu ten asfalt popraská a vymlátí se díry několikrát. Takže jsou víc ničené dálnice a frekventované hlavní silnice.
P70e73t77r 88Č28e57r25m67á72k
Banán do diferáků byl legendární, akorát sehnat to někdy dalo víc práce než to opravit, podobně známé bylo hořčice nebo vejce do chladiče.
A flikování nepozinkovaných karoserií bylo na román. U nás se podlepovalo plátnem a epoxidem vyrovnalo a zbrousilo, soused regulérně novinama - několik vrstev rudého práva do mokré barvy, zaschnout, přetřít základovkou a prahy jako nový
U jednoho auta to došlo tak daleko že přestala vést k některým světlům kostra a tahala se extra dvoulinka...
R68a58d27e19k 30D60o26l10e82ž13a70l
Hele, taky jste používal epoxid! Prodávaly se takové pláty na opravu lodiček.
T86o21m75á23š 19K90u89c93h92a67ř
Tou stavební pěnou jsem kdysi na dosluhující Š120 měl vyplněné prahy a zrekonstruovanou spodní třetinu zadního nárazníku (následek známého zlomení zadní poloosy, člověk se pak naučil, že nemá povrzávání zadních kol podceňovat ) Po překytování a nalakování to vypadalo dokonale i po 3 letech, kupující mi to nechtěl věřit, když jsem ho s tím seznamoval.
Na stavební pěnu nedám dopustit, je to úžasný pružný, velmi přilnavý a dobře opracovatelný materiál a k zastavení koroze se mi osvědčila lépe, jak různé profi tmely (když se po vytlačení zamíchá, tak nepění a je z ní normální kvalitní tuhý PU tmel).
P73e97t29r 17Č29e50r43m22á71k
Pěna byla tragická v tom že od toho okamžiku se tam držela voda a hnilo to dvakrát rychleji, ale ve své době to bylo zpestření domácích oprav, to bezesporu
J96o40s11e83f 33J54a77r18k37o25v73s63k24ý
MB 1000 - skelný laminát zakryl leccos, když nebyla chuť laminovat, osvědčil se hadr nebo gáza se sádrou. Dalo se to nacpat všude, zvenku to šlo krásně uhladit a kupodivu to dost dlouho vydrželo.
V93l60a96d12i11s20l82a87v 20G16r39y85c
Já prahy a zádní šavle u Š100 zalil Eprosinem. Vydrželo to až do konce auta.
J52o68s40e81f 62Š78v28e13c
Jsem vyučen autoklepmíř u ČSAO.
Dělal jsem Volhy na konci 70.let na Černokostelecké v Praze.
Prahy, nosníky, výstuhy pro hever, lemy zadních blatníků,... to nebylo dodáváno jako náhradní díl. Ruční práce. Když si člověk blbě stočil a naohýbal prah, pak se nadřel napasovat na auto tak, aby prah lícoval se dveřmi.
Taky jsem bývalý majitel Volhy 24. Tchán mi z Ruska dovezl nějaký olej do diferenciálu... pak byl zticha, jen v zimě to trvalo, než se olej rozehřál.
T27o69m52á78š 41K44u39c20h36a78ř
Já krátce po roce 89 pozoroval Ukrajince, jak si opravovali Olcita. Na výměnu prahů jim stačil dvorek, kladivo, špalek, flexa a svářečka. Jako materiál plechy ze starých praček.
P38a92v79e15l 36O15t90i74s14k
Jojo to byla doba, na vojně při přechodech techniky na zimní a letní provoz, se to muselo dávat do cajku, malé prorezavělé dírky v plechu, se zalepily namočeným chlebem a přetřelo barvou, ono to sice krátkém čase zase vypadlo, ale při kontrole papalášů to svůj účel splnilo, tis poplácali po ramenou, jak jsou připraveni a šli to mohutně zapít
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Prodej rodinného domu v Varnsdorfu, ul. Kozlova
Kozlova, Varnsdorf, okres Děčín
3 000 000 Kč