Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda je pod útoky koncernu VW, tlačí na šetření, zlobí se odbory

„Škoda není v současné době v ideální pozici. Ze strany koncernu Volkswagen je na ni neustále podnikán útok, který zpochybňuje výsledky a existenci společnosti Škoda,“ varuje předák škodováckých odborářů Jaroslav Povšík a apeluje na obnovené představenstvo značky, aby bránilo značku před nereálnými úsporami.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A86l96e40š 69N76o67v50á62k

19. 2. 2021 8:41

deset dělníků vydělá firmě 10 milionů, šest dělníků jen šest? :-) to je tedy velmi naivní odborářská matematika...:-)

0 0
možnosti
Foto

Foksfagen jde pomalu do kopru. Diess tu automobilku pohrbi, Schade bude mezi prvnima.

0 0
možnosti

Nevím proč se stále řeší Škodovka. Němcům doporučuji, ať název Škoda zruší, vytvoří novou značku, která v ČR bude vyrábět auta Dacia, Renault a podobně a neřeší stále nějaké odboráře. Lidé tam budou pracovat jako tam pracují, akorát, že nebudou vyrábět Oktávky a další, ale prostě něco jiného a bude po problému. Golf je stejně drahý jako Oktávka, tak si lidé prostě místo Octávie koupí Golfa nebo Pasáta nebo jiné auto z konceru.

Hrdost na značku nemůže být žádná, protože je to ryze německá značka. Tak tady nemůže existovat žádná hrdost.

0 1
možnosti

Škoda je česká firma, škoda jí rušit R^

0 0
možnosti

Po czexitu bude škodovka stejně znárodněná [>-]

0 0
možnosti

Czexit je sen tupců, co si nedohlédnout ani na špičku nosu a patolízalů, kteří v tom vidí šanci na nějakou svoji popularitu...

1 0
možnosti

Škoda má výhodu v tom, že po zrušení nouzového stavu budou všichni Němci odsunuti a za zavřené hranice se už nevrátí ;-D

0 0
možnosti

Pan odborář se patrně domnívá, že mzdy ve Škodovce by měly růst stejně razantně jako před pandemií, kdy prodeje trhaly rekordy.

Jo, pěkná představa.

0 2
možnosti

Proč by ne? Vždyť výpočty pro odměňování jsou přímo svázány s výkonností - zisku Škodovky. Jednou je líp, někdy o trochu hůř, ale celkově si není na co stěžovat.

3 0
možnosti

A že v Číně koncernu najednou nevadí že jim tam nová Jetta kanibalizuje na Škodovce? V Číně se má Škoda teď nově nasměrovat kam? Nahoru nesmí a dolů nemůže. V Evropě se má nově honit s Dacií a nahánět objemy. Zároveň ale Diess jinde říká, že objem není vlastně důležitý a mnohem lepší je vysoká marže. Z nejkrásnější dcery se stal koncernový otloukánek.

10 1
možnosti

Přesně tak. Diess neví co chce, ale nesnáší škodovku.

2 0
možnosti
Foto

Ksindl - Velebnosti - samej ksindl to tam je.;-)

0 0
možnosti

Klid, vzhledem k zelenemu silenstvi a cilene sikane automotive minimalne v Evrope do par let proste prestane existovat. Spalovaci auta se nebudou smet vyrabet, a elektromobily nikdo nebude chtit. Takze se bude jezdit desitky let starymi auty, nahradni dily se za strasny prachy budou vozit z Ciny, a vsichni budem kracet s pisni na rtech ke svetlym zitrkum. Povinne, vcetne tech milionu nezamestnanych lidi z byvalych, nyni zkrachovalych, automobilek.

10 3
možnosti

Možná si odborář nevšiml, že automobilový průmysl, jako takový, půjde asi stejně do kopru, díky nesmyslným emisním restrikcím a nepromyšlenému, nucenému přechodu na elektro. Korona to jen urychluje. Požadované úspory je zřejmě jen začátek. Dobře už bylo.

12 3
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!