Diskuze
Škoda je pod útoky koncernu VW, tlačí na šetření, zlobí se odbory
Děkujeme za pochopení.
A86l96e40š 69N76o67v50á62k
deset dělníků vydělá firmě 10 milionů, šest dělníků jen šest? to je tedy velmi naivní odborářská matematika...
P64a50v54e94l 40M33a14r65t60i88n59e78k
Foksfagen jde pomalu do kopru. Diess tu automobilku pohrbi, Schade bude mezi prvnima.
P53a46v87e56l 60K67y64n11č56i14l
Nevím proč se stále řeší Škodovka. Němcům doporučuji, ať název Škoda zruší, vytvoří novou značku, která v ČR bude vyrábět auta Dacia, Renault a podobně a neřeší stále nějaké odboráře. Lidé tam budou pracovat jako tam pracují, akorát, že nebudou vyrábět Oktávky a další, ale prostě něco jiného a bude po problému. Golf je stejně drahý jako Oktávka, tak si lidé prostě místo Octávie koupí Golfa nebo Pasáta nebo jiné auto z konceru.
Hrdost na značku nemůže být žádná, protože je to ryze německá značka. Tak tady nemůže existovat žádná hrdost.
J87a12n 77V31á28c22l12a28v67í34k
Po czexitu bude škodovka stejně znárodněná
J56a68n 76V54o79n25d50r18á82č18e19k
Czexit je sen tupců, co si nedohlédnout ani na špičku nosu a patolízalů, kteří v tom vidí šanci na nějakou svoji popularitu...
J48a15r59o39s57l57a36v 79N14o47v31á26k
Škoda má výhodu v tom, že po zrušení nouzového stavu budou všichni Němci odsunuti a za zavřené hranice se už nevrátí
M71i75l74a25n 69N43o58v48o95t76n10ý
Pan odborář se patrně domnívá, že mzdy ve Škodovce by měly růst stejně razantně jako před pandemií, kdy prodeje trhaly rekordy.
Jo, pěkná představa.
P45a43t51r66i87k 12B90r45a31d62á84č
Proč by ne? Vždyť výpočty pro odměňování jsou přímo svázány s výkonností - zisku Škodovky. Jednou je líp, někdy o trochu hůř, ale celkově si není na co stěžovat.
M63i71l70a87n 64Č53e91r87n30ý
A že v Číně koncernu najednou nevadí že jim tam nová Jetta kanibalizuje na Škodovce? V Číně se má Škoda teď nově nasměrovat kam? Nahoru nesmí a dolů nemůže. V Evropě se má nově honit s Dacií a nahánět objemy. Zároveň ale Diess jinde říká, že objem není vlastně důležitý a mnohem lepší je vysoká marže. Z nejkrásnější dcery se stal koncernový otloukánek.
P18a47t60r82i14k 49B34r48a48d59á70č
Přesně tak. Diess neví co chce, ale nesnáší škodovku.
O16n71d15ř24e95j 16K89r48y77š22t11o98f
Ksindl - Velebnosti - samej ksindl to tam je.
P62a85v21e12l 54M80a78t14o56u18š55e90k
Klid, vzhledem k zelenemu silenstvi a cilene sikane automotive minimalne v Evrope do par let proste prestane existovat. Spalovaci auta se nebudou smet vyrabet, a elektromobily nikdo nebude chtit. Takze se bude jezdit desitky let starymi auty, nahradni dily se za strasny prachy budou vozit z Ciny, a vsichni budem kracet s pisni na rtech ke svetlym zitrkum. Povinne, vcetne tech milionu nezamestnanych lidi z byvalych, nyni zkrachovalych, automobilek.
M97a82r67e62k 47H76r51a96d70i91l
Možná si odborář nevšiml, že automobilový průmysl, jako takový, půjde asi stejně do kopru, díky nesmyslným emisním restrikcím a nepromyšlenému, nucenému přechodu na elektro. Korona to jen urychluje. Požadované úspory je zřejmě jen začátek. Dobře už bylo.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!