Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Co v autě není, nerozbije se. U ojetin se vyhněte luxusu a složité technice

Zkuste hádat. Když budete mít vedle sebe inzeráty na stejně drahé plně vybavené BMW řady 7 a Škodu Octavia v základní výbavě Active, u kterého auta je větší šance, že nějaký prvek luxusní výbavy přestane fungovat? Samozřejmě u BMW, protože ve zmíněné Octavii žádný takový prvek výbavy není.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J67i39r74i 20B15r69a93d

7. 3. 2021 23:21

S autama je to tak trochu jako se zenskejma....

0 0
možnosti
Foto

J89i45r86i 43B98r63a59d

7. 3. 2021 23:17

Tak tenhle clanek se asi nebude libit mnohemu prodavaci ojetin..

0 0
možnosti

Bohužel auta bez zbytečností se dnes již nevyrábí. Místo el. stahování oken bych preferoval pohodlnější sedačky pro delší cesty. Zrušil bych různé omezovače a automatické vypínače , či regulátory . Cena by šla dolů a nebyly by závady na těchto zbytečnostech.

0 0
možnosti

Co to je za clanek? V podstate nic nerikajici clanek, kde podle autora kazdej, kdo nechce octavku prvni generace, nebo ladu nivu, chce jen machrovat na sousedy a ceka ho peklo v servisu. V uzasu nechapu, co jsem prave docetl. Hadam, ze si soused prave koupil jeho vysnenoz karu, zatim co on opren prave o onu octavku prvni generace jen mezi zubama pronesl “to bych nechtel, stejne to bude stat penez ten servis” a rychle se sel uklidnit timto clankem..

1 2
možnosti

Já jsem hledal auto bez zbytečností i když jsem ho kupoval jako nové;-).

2 0
možnosti

Poněkud slátanej začátek co míchá páté přes deváté. Na jednu stranu začne rozlišováním aut podle segmentu a rádoby luxusu s tím souvisejícího, ale pak skončí u toho že adaptivní podvozek octavie vyjde provozně dráž než většina normálních podvozků premie.

Jinak řečeno jde spíš o konkrétní prvek v konkrétním autě - plnohodnotná čtyřkolka u audi má absolutní spolehlivost a menší provozní náklady než spojka v octavii, měničová převodovka vs dvouspojky to samé, motory obdobně - vyšší třídy nejsou downsizingem postiženy zdaleka tolik, a jejich normální motory si u ojetin poradí s nájezdem obecně lépe než downsizing.

Takže nemíchat složitost a spolehlivost a luxus a výbavu, on se standart posouvá rychle a právě taková kompaktní octavie má dneska běžně výbavu nacpanější než střední třída před 10ti lety.

2 1
možnosti

J24a26n 72B45a65r15t71a

1. 3. 2021 13:32

subaru ma v servisnim planu taky co 60tkm vymenu oleje v prevodovce a diffech. Ale ze by ty 3tkc byly zasadni pro rozhodovani , co se tyce provoznich nakladů ?? dnes se resi asi jine veci a za jine castky...

0 0
možnosti

Uvědomují si to i výrobci? Respektive všichni ti dobrodinci, kteří vymýšlejí, co všechnu musí nová auta splňovat? Není to o tom, že by neměl být pokrok, ale že by neměly být zbytečnosti.

2 0
možnosti

pokrok jsou právě ty drahé a kazící se zbytečnosti, které člověka rychleji donutí si koupit zase nové;-) to jen my v chudších zemích pak brečíme nad kazícími se ojetinami;-)

0 1
možnosti

Kde nic není, ani smrt nebere! ;-D

1 0
možnosti

to je zase článek... no jestli si můžu tipnout, tak se dříve něco pokazí na té ochcávce než na tom vybavenějším bmw ;-D

3 5
možnosti

Tak tady za někoho promluvil jeho mindrák? Copak, předjel tě někdo ve škodovce? A tys mu ve svém 20 let starém BMW nestačil?

8 3
možnosti

Tak tady jsem doma - mám PEUGEOT 1,9 D, naprostej holomráz, dokonce ani zapalovač na cigarety v popelníku nebyl ( kupodivu drát se svorkovnicí se za záslepkou schovával tak jsem tam ten zapalovač dal ) . A teď na jaře mu bude 30 let a stále se to hejbe a mrská, na cestu do práce a kolem komína naprosto skvělá kára. Až se po skončení platnosti STK budeme loučit, tak to bude se slzou v oku. A přísahám, kdyby byla možnost koupit nový nebo opravdu zachovalý kus, jdu do něj bez váhání znovu.

7 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...