Diskuze
Past na řidiče v Praze. Desítky aut skončily v tramvajovém kolejišti
Děkujeme za pochopení.
O12n76d44ř32e31j 52P84e92t15r
To se fakt nic neděje? Už několikátý zrecyklovaný článek...
J47a11r48o20s12l84a11v 94K39o10u46t19s85k93ý
Neměli by ti řidiči jít na psychotesty
P77e88t86r 36Č63e30r66m65á73k
Máte v tom zmatek - projektant není řidič
J87i87ř60í 50J37o76h94n
Projektant a vedoucí odboru dopravy na Magistrátu i na radnici Prahy 5 by měli být za toto dílo potrestáni.
V koloně je někdy nemožné sledovat značky, protože je může zakrýt velké vozidlo ve předu.
M94i36c52h53a97l 62B42a71š67t25a
Chytrý drahá předělávka prakticky s nulovým přínosem.
J81o65s43e43f 25R31u72m
To někdo soutěžil s tím hňupem, který překreslil Modřanskou a nebo to kreslilo stejný jelito?
J80a37n 60P32r51i43c72h28y44s29t82a28l
Co to mate zase za pitomost hned na zacatku? Jake "vlakove nadrazi"? Proc pouzivate privlastek zbytecny? Slovo nadrazi uz v sobe obsahuje drahu. Kdyz napisete "nadrazi" bez privlastku, tak se vzdycky jedna o nadrazi na draze.
Podobne vytvorene slovo namesti budete take psat jako "mestske namesti"? Asi to psali nejaci zurnalisticti novinari.
J96a87r90o50s91l98a20v 75V67a12c40e25k
Nádraží může být i autobusové a další.
M30i44r68o70s42l61a64v 41Z28i50k34m58u86n72d
20 vozidel za několik měsíců není důkazem nevýrazného dopravního značení. Tisíce řidičů jedoucích po shodné komunikaci "nevýrazné" značení pochopili. Patrně se - na rozdíl od oněch dvou desítek řidičů - věnovali řízení ....
P84e19t79r 79Č28e22r88m49á28k
Právě naopak, za těch pár měsíců je to obrovská nehodovost, tím spíše že jen na místě s tak malou intenzitou dopravy jednotek tisíc. Stejnou nehodovost má pavlák a tam je intenzita o dva řády vyšší.
K93a74r91e50l 25T20r95e78j78b96a44l
Podobný zmatek u nákladového nádraží na Žižkově vyřešen. Proč mám já donucovat ostatní řidiče k dodržování nesmyslného značení a riskovat pomlácené auto a nehodu?
Jednoduchý recept. Kašlat na značení. Jet po kolejích jako většina řidičů. Klidně projíždět křižovatku na červenou, protože kolize v přímém směru s nikým nehrozí.
Vecpal jsem se vedle protijedoucí tramvaje. Pohoda, veget. Po těch kolejích je to rychlejší a méně hrozí, že mě sejme nějaká tramvaj. Nemusím se prudit s provizorní zeleno-červenou barevnou hudbou. Neohrožuji řidiče v opačném směru. Prostě nádhera.
Jen musím dát bacha na trubky, co podle dopravního značení jedou a mohou překvapit zmatkováním.
Za mě nečekaný objev. V Praze jedete mnohem bezpečněji při ignorování všeho, co řeší dopravní provoz "podle předpisů". Pokud tam nebude stát policista, nehrozí postih a pokuta. Pokud tam stát bude, je to takový zmatek, že to ocení nanejvýš domluvou.
Jako, k neuvěření, porušování zákona je o větší bezpečnosti dopravního provozu a Praha s TSK mě naučily neskutečnou vychytávku. Kašlat zcela na dopravní předpisy. Bravo! Potřeboval bych to písemně pro moji obhajobu jízdy zcela mimo předpisy i ve všech ostatních případech. Asi budu voličem Pirátů a Hřiba. Takto bez zákona to nemá chybu.
M11i16r73o11s84l82a64v 50Z98i55k63m41u63n29d
Až vás natočí něčí kamera, rovněž učuníte objev - nafasujete pokutu a body.
M24o11j95m87i83r 27P36e80ř26i74n95a
Ve vyspělých státech by takového něco nebylo možné.
Proč tam nanainstalují semafor, který by automaticky skočil na červenou, když by se blížila tramvaj.
M50i20r48o30s31l70a55v 61Z52i70k78m44u78n93d
Zjevně jste nepochopil podstatu problému .... nedochází ke kolizi s TRAM, ale vjetí na tramvajovou trať nezapuštěnou do vozovky - železniční svršek.
M45i57c47h49a71l 39C42h38a31l11u19p10a
Tohle řešení je asi tak očekávatelné jako ty odkazy na další články na spodní části tohoto webu, co vedou rovnou na video místo na článek. Takže se musí kliknout asi 3x, aby se člověk dostal na článek, nad tím taky někdo hodně přemýšlel.
Jinak k té silnici, nechápu, proč tam nedají třeba ty zelené sloupky, co se začly v poslední době cpát kolem spousty přechodů. Tady by to mělo alespoň význam.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...