Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda chce škrtnout tři tisíce míst, bojí se odbory. Vadí jim i covidové směny

Škoda Auto chce podle odborů od letoška do roku 2023 snížit počet zaměstnanců o pět procent, tedy asi o 3 tisíce lidí. Zastavil se už například nábor nepřímého personálu, a to zejména mimo výrobní oblasti. Uvedl to týdeník Škodovácký odborář.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo to je ten kapitalismus.Chceš-li práci,tak otroči a dělej jak my zavelíme.Po noční čekat jestli si dám další šichtu?To je jenom ukázka bezohlednosti a zneužívání postavení a divím se že riskují zdraví zaměstnanců co takto dělají a tak to že mohou chybovostí ohrozit spolupracovníky.Všichni to ví a vidno že odbory tam jsou teda pro srandu králíkům.Škodovka je jenom vrchol ledovce kdy se kapitalisté chovají k zaměstnancům co jim vydělávají,jako k do bytku.Nikoho to neštve a ještě se tu v tomto článku "pochlubí" ti co by tomu měli zabránit.Bolševici byli potvory,ale kálet zaměstnanci na hlavu a vytírat si s nim zádel si nedovolili.Nikdo nezneužíval postavení.;-O

0 0
možnosti

Tak odbory tam skutečně jsou jen pro legraci, ale s tímhle nemají co dělat - dvě směnu po sobě nechce škodovka po svých zaměstnancích ale agenturní zaměstnavatel.

0 0
možnosti
ŠB

Klesají prodeje a je tak jasné, že firma bude šetřit. Všude, i na lidech. Kéž bychom se redukce zaměstnanců v "administrativě" dočkali i ve státním.....

2 0
možnosti
KN

1.3. nové vedení, citelné zdražení vozů i příslušenství, omezení základních barev v nabídce. Teď jen doufat, že se stovky nemocných lidí neprojeví ještě na kvalitě aut ve výrobě. :-(

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že nikdo nečeká, že WV bude v Německu propouštět a ve Škodě bude pořád stejný počet zaměstnanců. Bude to přesně naopak. Bude se propouštět tam i tam, ale ve Škodě určitě víc. Ono jaksi tolik lidí při výrobě elektroaut nezbude třeba.

3 0
možnosti
MN

A navíc elektroaut se bude prodávat podstatně méně, pro spoustu lidí už budou cenově nedostupná.

0 0
možnosti
SN

A je pomalu tady to co jsem dříve říkal, kdy se začala výroba přesouvat jinam. Rv

0 1
možnosti
PB

Třeba do Ruska viď? Škoda nestačí vyrábět, čekací doba je i půl roku, ale ty si myslíš, že se přesouvá výroba.

3 1
možnosti
JZ

Kdysi dávno, když byla jistá krize, nějaký pan Baťa napsal zaměstnancům, že by jim potřeboval snížit platy o 40 %, aby se firma udržela a nemusela propouštět. Souhlasili.

To ale, předpokládám, odboráři tím "uděláme všechno" nemysleli.

5 0
možnosti
Foto

naštěstí je to spíš problém VW, než něco, co by se přímo týkalo nás...

4 0
možnosti
MP

O místa ve Škodě bych se nebál. Mají dobrý produkt, za dobrou cenu a pro VW jsou její modely ziskovější než vlastní. Konzervativní Octavii, Scalu pro mladší, velký Superb. Nejen pro ty se sníženou hybností SUV Kamiq, Karoq a Kodiaq. Nová Fabia se prodlouřila a bude konkurovat delším vozům. Jako combi, bude levný pracant...

5 0
možnosti
PB

Přesně tak. Skladba vozů se celkem povedla, až na to, že Scala bude asi obětována za Fabii. Což ale vzhledem k ceně je pochopitelné.

1 0
možnosti
Foto

Jsme v EU, naše mzdy dosahují cca 30% západní úrovně, politická stabilita, relativně dobrá pracovní síla a infrastruktura, to vše pár hodin jízdy z jakéhokoliv místa v Německu...

Ne fakt nemám strach o to, že by se masivně zavíraly montovny, z důvodu, že by tu trochu vzrostla mzda, jak se nám někteří snaží nabulíkovat a u místních ovcí a lokajů ještě sklízejí aplaus...

11 0
možnosti
Foto

co je sakra odborům do teho! tohle je naprostá hloupost, kdy si vyžírkové usurpují schopnost managera bez odpovědnosti.

0 3
možnosti
PB

Odbory chrání v tomto případě škodovku před rozhodnutím vw

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...