Diskuze

Honda všechny předjela. Nabízí auto, ve kterém si v zácpě přečtete noviny

Nikoliv Tesla, Mercedes a Audi, nejhlasitější slibovače jízdy bez řidiče předběhla Honda. Automobilka začala v pátek v Japonsku prodávat inovovaný model Legend, který je schopen plné autonomie v dopravních zácpách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stejně je to divný...

Japonec a nemá náramek.

2 0
možnosti

Moc pěkný exteriér má ta Honda Legend.

Interiér stále jako Daewoo z 90.

0 1
možnosti

V zácpě si přečtu noviny i v oktáviiftédéíčku.

1 1
možnosti

ale ookttáávítédéíčko smrdí....

1 0
možnosti

Jako na zácpy dobrý, ale využití je to dost omezené. Jaký je rozdíl mezí tímhle a Teslou autopilot? Max v legislativě že to můžete použít v zácpě a nekoukat se před sebe. To by tesla asi v zácpě zvládla taky a nejspíše by neměl být problém je upravit tak aby legislativě vyhověli. Tesla ale vcelku zvládne i běžné řízení na dálnici celkově (koukat před sebe ale musíte to je fakt) a jak píší v článku tak se blíží k autonomii typu 5 což bude skutečný game changer jestli se jim to povede.

Každopádně konkurence je dobrá věc, tak ať se daří.R^

3 0
možnosti

Obvyklá chlubivá prohlášení Muska neberte v patrnost. Spolumajitel Applu Steve Wozniak mírnil nadšení a prohlásil že spolehlivé plně automatické řízení (level 5) zde nebude ani za 20 let, protože nepřeberné množství možností a situací, které lidský mozek hravě zvládne počítač sice také, ale trvá mu to, protože zvažuje i to o čem člověk ani nepřemýšlí jako o možném. A taky se mýlí tam kde má člověk jasno. U nás by měl třeba někde poznat kde je silnice a kde polní cesta. Potřebuje jasné a správné vodorovné i svislé DZ a toho se v ČR nedočká snad nikdy. Poloautonomní řízení bude ovšem dobrá pomůcka zejména v noci v mlze a dešti.

0 0
možnosti

Zřejmě malý krok kupředu, ale jde to na můj vkus příliš pomalu, mám rád sci-fi a zejména cyberpunk a chtěl jsem se dožít doby, kdy mimo jiné na silnicích už budou jezdit jen auta bez řidiče

0 0
možnosti

Mmt, v koloně snad stačí hlídání pruhu a adaptivní tempomat..

Jo kdyby konečně udělali autopilota oc funguje na okreskách, to bych bral - auto bude řídit a já se budu kochat.

2 1
možnosti

Ono bude nejdůležitější vyhodnocování celkové situace a rozhodování, kdy už by to automat nemusel zvládnout a vyžaduje asistenci řidiče. A když řidič nereaguje, auto zastaví. V tom bude ten fígl pro legislativní schvalování stupně 3, kdy pokud to automat nezvládne, zodpovídá za škodu Honda a ne řidič.

0 0
možnosti

Japonská auta jsou nejlepší, po tristních zkušenostech s německou prémií jsem začal kupovat japonce a sedí mi daleko víc, nehrají si na takový ten maloměšťácký rádobyluxus, ale jsou fantasticky funkční a podvozkově mají fantastické podvozky.

9 0
možnosti

Dal jsem jim přednost už před 22 lety a zpět bych neměnil. Místo přetechnizovaných nespolehlivých vymyšleností s krátkou životností poctivá "kovářská práce", která má zásobu výkonu a vydrží půl milionu kilometrů jen se základním servisem, aniž by se něco podstatného měnilo a hlavně aniž by se mi jednou jedinkrát stalo, že bych nedojel.

0 0
možnosti
Foto

K50a54r33e46l 32Š17o38c15h

6. 3. 2021 8:47

Ten interiér je z devadesátých let ?

0 0
možnosti
Foto

P67e83t43r 33V87i24n87š

6. 3. 2021 7:41

To me pobavilo :-D Plnne automaticke rizeni v zacpe uz dva roky pouzivam ve svem elektromobilu Nissan Leaf se systemem ProPilot a Tesla to ma samozrejme davno take. Honda se asi probudila, ale prvni asi bude, jen pouze mezi spalovaky. V elektromobilech, to davno pouzivame.

6 19
možnosti

J84a24n 87T29a39r78a22b29a

6. 3. 2021 8:04

Jj, já ho měl v Audi A7 z roku 2013, ucpanou Jižní stojku to projelo od Černého Mostu po Barranďák samo aniž bych se čehokoli dotkl. Ale Honda je první....

2 0
možnosti

Honda is da best 

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...