Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autopowerbanky: políček energetickým šmejdům a flotily enyaqů místo Dukovan

Mnohé nasvědčuje tomu, že za velkým tlakem na elektromobilitu v Evropě může stát i snaha udělat z elektromobilů jakési powerbanky na čtyřech kolech, které pomohou „žehlit“ odběrové špičky a vykrývat kolísající energii z obnovitelných zdrojů. Vydělat by na tom měli majitelé aut i automobilky. Jak by to mělo fungovat? A co v tomto směru chystá Škoda?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Elektro auta na delší jízdy považuji za velký omyl. Zejména v zimě, kdy si v autě musíte topit. U běžného vozu využíváte odpadní teplo motoru, u elektromobilu ždímáte baterii a snižujete dojezd.;-D

0 0
možnosti
MP

Aneb jak zkrátit životnost baterie potažmo učinit z elektromobilu dříve elektroodpad...

3 0
možnosti
VB

šak to nebudeš muset poskytoivat, když nebudeš chtít, povinný to nebude, já jim klidně z mé baterky šťávu dám

1 0
možnosti
VB

sme se dycky tydy všichni mysleli, že jak začnou jezdit ta elektrická auta, tak budeme žít od blekautu k blekautu a nikdy nebudeme vědět, kdy nám elektrika půjde a kdy ne, že se to vrátí jako to bylo dřív a ony nakonec naopak ta auta tu soustavu podrží, takže bude stabilnější, člověk nikdy není dost chytrej, jak je vidět

0 0
možnosti
LN

A už se vyřešilo, kde se vezmou materiály na ty baterie? Aby bylo dost zdrojů na dlouhou dobu? Zatím ne, tak to si můžeme taky psát o tom, že si každy udělá vedle baráku malý vrt na ropu, ve sklepě malou rafinérku. Anebo, že budeme jezdit na líh ze švestek.

4 0
možnosti
VB

to je dávno vyřešený, kde se vezmou materiály na ty baterie, vykopou se ze země, tak jako se kope uhlí

0 3
možnosti
PP

P54e64t84r 96P58a49ž15o79u68t

13. 4. 2021 11:32

Jo kde jsou ty doby kdy jsem si koupil auto s výbavou jakou jsem chtěl a ona fungovala i dalšímu majiteli. V autě nebyli žádné kamery, připojení k internetu a auto mě nešpiclovalo na každém kroku a neodesílalo tuny mých soukromých dat kamsi.

Jednou za pár set kilometrů se stačilo zastavit na pumpě během pár minut natankovat a jet dál.

Nyní si lidé budou domů kupovat elektrického špiona, které rychle moc daleko nedojde, automobilka o vás bude vědět navíc jak manželka a ještě v době dopolední špičky budete muset mít auto pripojeno k síti jako zdroj energie protože sluníčko ani větříček nebude stačit.

5 0
možnosti
VB

nic dobrýho nás nečeká, dobře už bylo

0 0
možnosti
Foto

vypada to možnázajmavě,teď jen zda je tu ta kupní síla, co si bude kupovat e-auta-prdítka za 700000+ když většina lidí kupuje ojetiny z bazaru

2 0
možnosti
VB

většina lidí si nikdy nekupovala jen nová aiuta, to nebylo ani za socialismu, mimochodem, pokud někdo kupuje stará auta, tedy většina, tak menšina musí kupovat auta nová, jinak by to přestalo fungovat, protože bez nových aut by nabyla ani ta stará, je to proto, že někteří lidi mají peněz víc a jiní míň, to se zatím jistě nezmění

2 1
možnosti
JH

J37a56n 25H13a57j70s10k89ý

13. 4. 2021 10:59

Elektromobilů je zatím strašně málo na takovéhle šachy s elektřinou. Zato mobil má snad úplně každý pozemšťan (i ti zubožení černouškové na gumových člunech se ohánějí ajfouny) a noťas je taky skoro v každé domácnosti. Tato zařízení by se mohla zapojit do dodávek proudu do sítě už teď. Kdyby dejme tomu každý Evropan pustil do rozvodné sítě svých 3000mAh z mobilu, hned by bylo po blockoutech. ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

4 0
možnosti

To bude nádhera. Ve 3 ráno začne řvát chytrá aplikace v chytrém telefonu...

"Vážený zákazníku, omlouváme se, ale baterie vašeho vozidla byla z mimořádných důvodů vyčerpána. K vaší plánované cestě do zaměstnání využijte osobní vlak Os53121 z Horních Kotěhůlek v 5:45, cena jízdenky 150 Kč. Na nádraží se dostanete po červené turistické značce začínající na návsi, trasa má cca 10 kilometrů, počítejte s intenzivním deštěm."

4 0
možnosti
PV

Další takový co si nedokáže představit že si člověk bude moci nastavit způsob používání, dobu dokdy chce mít plně nabito atd.

Tady snad půlka lidí zamrzla před vynálezem všemožných aplikací nebo nevím.

2 1
možnosti
JM

Zajímavé je že se vůbec nikdo nezajímá o ty uživatele elektromobilů. Třeba že chci přijít ráno do garáže a najít tam elektromobil vždycky plně nabitý a nechci si plánovat jeho použití na týden do předu nebo že si nechci nechat zkracovat životnost drahé baterie tím že mi na ni budou neustále probíhat nabíjecí a vybíjecí cykly které nesouvisí s provozem auta. Třeba u klasické LiOn baterie se jeji kapacita sníží po 1500 cyklech na 30%..

3 0
možnosti
VB

tak ty si to představuješ tak, že ti ČEPS v noci vysaje baterku a tobě zůstanou jen oči pro pláč, no tak to ale skoro jistě nebude

1 0
možnosti
VH

V45í43t 93H52u21d73e75c

13. 4. 2021 10:17

Až ta krásná budoucnost nastane, koupím si naftovou elektrocentrálu a ve špičkách budu dodávat drahou elektřinu do sítě :-):-):-)

3 0
možnosti
VB

pokud na tom všichni vydělají, tak proč ne, my to tak v práci děláme, máme motor, kterej topí lidem v bytech a vyrábí elektriku a když je elektrika drahá, tak ho nastartujeme a prodáváme ji, tos nevymyslel ameriku, to můžeš tělat i teď a nebudeš první

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...

Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?

Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...