Diskuze
Automobilky straší špion spotřeby, problémy budou mít i hybridy
Děkujeme za pochopení.
P76e36t41r 89V82a60c32e70n17o33v79s90k74ý
Plugin hybrid mám, dojezd na baterii je 40km plus mínus, dojezdový okruh kam jezdím za prací zhruba 60km, tedy asi třetina je za hranicí dojezdu na čistě el. pohon. Mám možnost dobíjet doma i v místě práce a dělám to. V tomto případě má PHEV velký smysl, v zástavbě jedu čistě bez lokálních emisí, na dálnici se zapojí spalovací motor. Dlouhodobá spotřeba benzínu podle posledního tankování pod 2 litry/100 km. Kombinovaný dojezd přes 500km, tedy auto není v případě potřeby závislé na nabíječkách. S vybitou baterií se to chová jako klasický ne-nabíjecí hybrid. Já jsem spokojený, nicméně rozhodně to není pro každého. Aby to mělo smysl, musí mít majitel možnost a vůli nabíjet. Je kolem toho mnohem více mikromanagementu, pro úzkou skupinu lidí, které tohle baví, je to super .. ale pro masy řidičů totální blbost.
M19i34c91h17a33l 88Z39e33t23e44k
Prostě, poslední smysluplná emisní norma, která něco řešila a nebyla výplodem zelených chorých mozků, byla Euro IV.
M28a16r46t67i48n 22H20o57n18z67a81k
Ekodebilizmus nás i naše děti přivede do pěkné mizérie.
M83a17r56t18i23n 23K21l61u33m31p80a27r
Jezdím za 12 - 13 litrů na 100 km a nestydím se za to.
F56i41l80i91p 68Š31v17e48h52l23a
Jedna vec je ekonomicky pohled druha ekologicky. Tady je snaha organu EU donutit vyrobce, aby vam umoznili jezdit jeste za min. Ale shromazdovani udaju timhle zpusobem mi prijde dost hororove, vco se to asi muze vyvinout.
P71a76v23e64l 32R94o22h32á81č16e48k
Ti invalidé nevědí, co by chtěli, mají vyhrazené parkovací místo a ještě je jim to málo - viz foto. Když už mám na Škodovku, měl bych mít i na prodlužovačku...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...