Diskuze
Parkování v Židlochovicích: maximálně jedno místo na rodinu a další sdílené
Děkujeme za pochopení.
J76a50n 79L54u90k64á52š
Sdilena auta v dnesni dobe jsou takova Covid banka. Tam si sedne nekdo, kdo to ma a ono se to hezky rozleze do interieru a klimatizace, kde to ceka na sdileni.
P97e64t87r 35Š77e64d82ý
To je tak, když politici v médiích tvrdí, že dělají něco pro lidi, ale ve skutečnosti je to výhodné jen pro developery, a ti z nezištné vděčnosti nezapomenou na "malý" sponzorský dar pro politiky (malé překvapení třeba v krabici vína).
S17t11a43n98i42s41l69a44v 33N81o30v62o38t21n88ý
A proč je to na rodinu, mělo by to být na občana, každý občan přece může mít své vlastní auto. Takže zase omezování jako u jiného článku nedávno zde, kdy se taky lidé bouřili kvůli rušení parkovacích míst.
P65e66t28r 58P60o80s31p96í63š52i20l
Na jednu stranu všichni brečí, že se prodá o nějaké procento méně aut a modlí se za to, aby se každý rok vyrobilo a prodalo aspoň o 10% více aut. A pak vymýšlí, jak vlastnictví auta co nejvíce lidem znepříjemnit. Měli by si vyjasnit priority.
T89o26m91á22š 41Z80e49m96á68n46e27k
Jak je něco sdílené, skončí to ve stavu permanentního rozkladu - Zkušenosti se třemi sdílenými elektrokoly.
D48u61š16a42n 26M97a33t37o36u40š18e98k
nemusí být jen elektrokolo,stačí se podívat zpět do socíku,všech =nikoho=nikdo to neudržuje a každý se k tomu chová jak se chová
Sdílená ekonomika je levičáský blud ,neomarxismus a snaha znovu vracet lidi ke komunismu
sdílené služby jako uber v podtstaě vubec sdílené nejsopu je to standarní podnikání,stejně jako airbnb a se sdíálením to má pramálo společného
sdílení auto fungovat nemůže a nebude
představte si že by si 8 lidí koupilo dohromady 1auto za svoje prostředky a za svoje prostředky jej mělo opravovat,ono stačí to jaký je problém třeba s bytovým fondem a v podstatě sdílenými společnými prostrory
J17a28n 14P11r84o14c78h55a31z96k78a
Když jsem se v r.1997 stěhoval do Bratislavy bylo u domu se 48 byty 12 parkovacích míst a dalších asi 15 za domem. Než jsem opustil Evropu navštívil jsem to okolí ještě jednou a počet parkovacích míst byl pořád stejný. U domu v Praze, kde bydlí syn parkují všichni obyvatelé podle silnice. Zdá se mi, že zodpovědní úředníci stále nepočítají s tím, že ve 21.století prakticky každý jezdí do práce autem.
M27a41r68t87i81n 88K23o30z29á48k
Ne, prakticky každý opravdu nejezdí do práce autem. Že je to jak rakovina rozšířená choroba zrovna v nějakém vašem paneláku naležato je druhá věc.
M54a48r14c97e39l24a 83B12í81l27á
sdílená auta, tomu se dřív říkalo půjčovna aut?
J70a14n 22L75u47k21á63š
S par odlisnostmi ano, napr. tam neni nikdo, kdo by vam vuz predal a pri vraceni po vas skontroloval. V normalni pujcovne vam taky auto predaji umyte a vycistene (interier) po predchozim zakaznikovi, coz u sdilenych obvykle nehrozi.
P66a71v27e63l 37J25o84n38á45š
Nemuset dělat moc parkovacích míst - sen každého developera.
P79e15t48r 40P46a93ž95o98u69t
V okolí firmy vzniklo v posledních letech mnoho nových projektů, mnohé ukazují že kde je vůle je i cesta některé bohužel ukazují jen snahu delelopera tak na 100 a více procentní zisk.
Například dům co se mi líbí má podzemní garáž pod celým objektem a na povrchu jen menší část parkovacích ploch i tak je počítáno s 2 místy pro všechny byty a dokonce 3 místa pro 5+1 byty, k domu vede široká silnice, jsou zde sklepy atd.
Zde popsaný případ mi spíš připomíná druhou variantu, do domu se nacpali samé malé byty k tomu jen pár parkovacích míst a aby se neříkalo že developer si jen nastil kapsu tak se to schová za ekologii.
D63u75š15a50n 11M65a61t75o61u41š26e33k
navíc sharevaná vozidla jsou spíš ke zlosti než radosti,vzuhledem k tomu ka funguje vše co je společné a jak dopadl socík se pořád divím že někdo vidí budoucnost ve sdílení věcí
dopad je jesný,co není moje o to se nestarám nebo se tomu chovám naprosto nevybíravě,ergo je pak servis a udržování podobné věcí dražší a navíc sharing = omezení pro mne
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
DB 3+kk, 88m2, 2. NP - Prostějov, ul. SVatoplukova
Svatoplukova, Prostějov
3 599 000 Kč