Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Pět hvězd pro bohaté. Crashtest dacie a elektrické škody vysvětluje rozdíly

Doba, kdy téměř každé nové auto skoro samozřejmě dosáhlo na pětihvězdičkové hodnocení v bezpečnostních testech Euro NCAP, je zcela jistě pryč. Důkazem toho je aktuální edice testů, ve které uspěla Škoda Enyaq a výsledkem se naopak nebude chlubit Dacia u svých modelů Sandero a Logan.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TM

no takový Muskův cybertruck s ostrými hranami vpředu i po stranách v podstatě ochranu chodců nemá žádnou a v USA to moc lidí netrápí

1 0
možnosti
PP

Nedávno proběhlo médii, že havarovalo samořiditelné auto. Pak čteme, že mladí neumí řídit, že 3/4 českých řidičů. A tito lidé, co neumí řídit, programují auta, aniž umí dobře programovat, a podle mě z aut často dělají nebezpečné zabijáky.

Narážím třeba na "udržování v jízdním pruhu" zmíněné v článku.

Jedu po silnici, proti mě Tatra v zatáčce přes středovou čáru v mém pruhu, běžné u náklaďáků a časté u osobáků. Uhýbám na krajnici, systém přečte bílou čáru a stáčí mi volant na Tatru. Musím ho "přeprat". Přepere systém třeba "slabá žena"?

Takže auto má sice hvězdy, ale zatáčí vám na auto v protisměru.

0 0
možnosti
JJ

J21i49ř15í 83J90e13ž

25. 4. 2021 7:52

Tady jde videt, ze jste takove auto nikdy neridil. Predstava, ze se s vami auto “pere” a staci volant, je mylna.

0 0
možnosti

Odolnost proti alespoň pěchotní munici už do NCAPu zahrnuli? Ne? Chyba!

0 0
možnosti
Foto

Dost jsem se najezdil v Citroenu 2CV (do ́ševó) mé manželky, to je kára velmi podobná nafouklému Velorexu. Z bezešvých trubek jaké dělal u nás Mannesman, potažených konzervovým plechem, nějakých 0,4 mm silným. Velorex byl ještě lehčí, plech nahradil montgomerák.

Když sedíte v takovém hnízdě, víte, jak to vypadá po srážce s jakýmkoliv normálním autem a proto se chováte defenzivně. Stejně, jako rozumný biker, který ví, že nemá žádnou ochranu.

Tento návyk vám zůstane i když jedete v pojízdné pevnosti typu BMW nebo Mercedes. Zkrátka včas zabrzdíte, šílence i policii vidíte už kilometr od vás, chodce, děti, zvířata sledujete, za rohem očekáváte překážku a najedete tak jako já autem 1,200.000 km bez nehody, 200.000 na Jawě 250 kývačce.

2 0
možnosti
TH

Perfektní článek!

0 0
možnosti
AS

Nejbezpečnější z aut je jakékoliv Subaru.

To má hvězdiček dokonce šest. ;-)

0 0
možnosti
PM

P76e47t82r 15M12i70c22h34a23l

20. 4. 2021 19:53

Chudák Mercedes, má jenom jednu. :-)

2 1
možnosti
Foto

P42e34t65r 51Š29r33a74i24e77r

20. 4. 2021 13:26

Diskuse nezklamala. My Češi jsme prostě brouci Pytlíci celého vesmíru...;-€

0 0
možnosti
JM

Jo a jak tady píše spousta diskutujících - sms nikoho normálního za jízdy psát nenapadne, ale minutu vejrat do tabletu na palubce a snažit se najít snížení teploty topení je cajk.

3 1
možnosti
MK

Tak pokud na upravu teploty nekdo potrebujete minutu, tak je nejspis mentalne retardovany, a je s podivem, ze dostal ridicak, a nejspis mu ani neprijde psat pri rizeni sms...

0 0
možnosti
JM

Jezdím Fabií rok výroby 2004. Lehká koroze. Při bouračce asi stejná ochrana jako papírová krabice. Jezdím s tím všude - Innsbruck, Tatry, trasa ÚnL - Ostrava. Kdybych měl mít těžký spaní z toho, že mě to auto neochrání, tak se nevyspím nikdy. Byly doby, kdy jsem brázdil republiku ve Favoritu. Nejhorší smrt je smrt z vyděšení.

3 1
možnosti
PM

P48e46t41r 49M56i32c92h30a35l

20. 4. 2021 19:57

Pravda je, že bouraná Fabie z roku 2004 se po nehodě stříhá podstatně líp než Fabie nová. Problém je v tom, že v tom prvním případě se může vystříhat už jenom mrtvola.

Nejde o to, jak jezdíš ty. Jde o to, jak jezdí ti druzí. A když ti někdo nedá přednost a bude mít pevnější auto ... Ale to je každého volba.

1 0
možnosti
AS

Jeste ze si nekupuju auta na to, abych s nima boural. :-D

4 1
možnosti
JM

Přesně tak. A taky mě až tak úplně nezajímá ochrana chodců.

3 1
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...