Diskuze
Pandemie rozjela karavaning. Dům na kolech chtějí všichni, není pro každého
Děkujeme za pochopení.
L97e20o 83V63á16l81e43k
Většinu slov mohu potvrdit. Začali jsme v roce 1986 přestavbou skříňové Avie a od té doby bez obytňáku ani ránu. Postupně jsme modernizovali až děti odrostli, pořídili jsme si vw transportér s pantografickou střechou a kompletní výbavou, kuchyň, wc, topeni a OTP osobní automobil. Ta volnost a svoboda je k nezaplaceni. Kempy jen mimořádně, většinou příroda, města, zaparkuješ a přespíš kdekoli. Náklady? Jako s osobákem. Bez hotelů a drahých restaurací. Je to úplně jiná dimenze života spjatého s přírodou.
M10a31r57t64i37n 73V80r36b48a
Uváděných 3000 za den pujceni je nesmysl, kterého sotva dosáhnete mimo sezónu. V létě - 6000.
M14i49l36a12n 10G48á86l
Dům na kolech chtějí všichni? Já ho nechci. Radši bych cestoval v Maserati Granturismo se zlatou Visou v kapse a jedním příručním zavazadlem. Dovolená by měla být od toho, aby se staral někdo jiný.
H63o73n15z60a 14T49a94r
Osobně dělím na dvě kategorie
---s Toaletou a
---bez Toalety WC
a je jedno že Sprchový kout slouží i jako toaleta
Obytnák bez Toalety WC nepovažují za Karavan
P36a27v23e42l 71J94e66ř42á49b24e48k
Máte pravdu.
Jen mě nebaví každé ráno popojíždět, protože v zastávce se na WC nesmí.
J27i95ř67í 60B35r55u52t71o11v84s91k71ý
Dodávka na spaní, vařič a vodu, zbytek se vyřeší
M17a83r24e28k 28S68l39a49b26i17h69o10u56d66e92k
Praga V3S ŠA (štábní autobmobil). Je prostornější a projede všude, vozidla se dají můstku pospojovat k sobě, když jede několik rodin. A komu by to bylo malé, tak V3S POROST (pojízdné rozkládací stanoviště).
L76a70d91i71s98l21a62v 82Z52á28p12o48t59o17c41k48ý
POROST je úchvatnej Škoda, že by se vejtřaska dala používat i jako bojová dýmovnice, jede to občas i 50 km/h a hlukem se ohlašuje na 5 km daleko. Jinak by to bylo supr
M20a44r54t15i58n 56S76e48d73o19n74a
Před 3 roky jsem kartáček zvažoval. Koupi nebo pronájem v sezóně. Výsledek byl, že finančně i s možností dojezdu a přístupnosti do obcí to je nesmysl. Ekonomicky i časově je lepší bydlet v 4 ci 5* hotelích a jezdit v MPV s větším kufrem.
L91a60d53i10s71l10a25v 29Z79á41p83o68t59o65c11k60ý
Mně přijde karavan jako strašný overkill. Stačí pořádný kombík, MPV nebo minidodávka.... a dá se s tím zajet všude, narozdíl od karavanu. WC mám v lese, sprchu v moři.
M92a52r97t89i45n 40S73e26d61o96n80a
Les samy bobek, sůl na sobě při spánku. Nic moc.
J96i41ř40í 39V96a52n93ě61r57e84k
Nejlepší je sednout na vlak, max. jet osobákem. Někam dojet, auto odstavit, tam se ubytovat s polopenzí a užívat si jako na dovolené. To si raději zaplatíme polopenzi někde na hotelu, nebo v penzionu, než se ještě starat o karavan, tahat sebou, či shánět jídlo, vařit, potom uklízet. Nejlepší dovolená, nebo výlet je ten, když ostatní pracují, běhají kolem mne a já nic dělat nemusím. Když už člověk někam jede, tak chci, aby i manželka si odpočinula. A ne aby vařila a potom gruntovala karavan. Nehledě na to, když člověk najde nějaké šikovné ubytování, je tam maximální soukromí a vyjde finančně na míň než pobyt v kempu, kde je kravál od nějakých opilců. Ale kdybych mě dvacet, na druhou stranu proč ne. Na přespání zastavit někde u lesa, nebo na polňačce a potom pokračovat dál. To by bylo super. Tenkrát karavany nebyly a tak jsme spávali pod stanem, nebo pod širákem. Jednu dobu jsme měli za pár korun od někoho ze stavby zaplachtovaného Žuka, na korbě jsme udělali lavice ze dřeva. Sice to občas někde kleklo, ale dobří lidé nám půjčili vercajk a pomohli za "pouhé" děkujeme. I když cesta nebyla moc pohodlná, takhle jsme bez problémů ve více lidech jezdili a nikomu nic nevadilo a při policejní kontrole jsme ukázali jen občanky, jak tomu bylo zvykem u čundráků. Dnes by to již nebylo možné. Jsem moc rád, že jsem tyto věci mohl zažít a že nebyly žádné sociální sítě.
J75a32n 53M38a43l47ý
U polopenze jsem byl neustále limitovaný časem, kdy byl oběd. Bez jídla byla daleko větší volnost, nikdo nevařil, jedli jsme v místních restauracích. Auto se hodí, když chcete poznat i okolí, půjčovnu jsem nezkoušel z obav jestli mě při vrácení nebudou zkoušet očůrat s tím, že před tím tam ten škrábanec nebyl. Jinak nevím proč by někdo měl šůrovat karavan. Předpokládám, že na pokoji udržujte nějakou tu čistotu
P49e74t10r 12D17r26a56p17a65l
karavan je pro nadšence, který si ho pořizuje proto, že mu vyhovuje životní styl s ním spojený. ne pro toho, kdo by s ním chtěl řešit jednu dvě sezony covidových dololených. pro toho to bude za rok koule na noze, které se bude chtít zbavit
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Pronájem bytu 3+1 94 m2
Znojemská, Třebíč - Horka-Domky
15 354 Kč/měsíc