Diskuze
Auta jsou pokladnice drahých kovů. Ceny rekordně rostou, výroba zdražuje
Děkujeme za pochopení.
K64a49r33e85l 41R79y43b36á54k
Tak proto jsou ve skodofkach ty hlinikove draty
P53e16t22r 50N67e43d18o14m62a
Je to absurdní. Na jednu stranu mají lidé obecně málo pohybu, na druhou stranu musí být v autě vše elektrické, což zvyšuje cenu, hmotnost a spotřebu. Když jsem si ve Wartburgu stahoval okénko kličkou, nijak mě to neomezovalo.
J30a10n 24S82v75o21b62o18d15a
Co je to za blabol? Koho dneska zajima takovej hnusnej krap jako wartburg kristova noho?
J51i84r52i 50S59l55a79v48i11k
agentura zminena v seznamzpravy. Otazka neni, jestli naklady budou klesat, ale jak moc rychle. Dokud bude elektromobil bateriovy, tak nema sanci byt levnejsi nez spalovak, protoze radpidni pokles cen baterii uz mame davno za sebou a zacina byt dominantni cena surovin a tam uz moc nejde s cenou hybat, kdyz je potreba 400kg baterie
V93á25c56l42a70v 22P25o63l35á50k
Hezky jste okecali vysoké ceny automobilů. Bylo by načase tedy vyrábět vozidla, které lidi chtějí a budou kupovat. Přestat vyrábět miliony nechtěných aut na uskladnění na letištích a různých plochách po celém světě. A hlavně důsledně recyklovat.
Z27d34e31n28ě83k 62M78o48r95á34v63e48k
Které milióny uskladněných automobilů na letištích máte na mysli?
G51u61s77t76a59v 64S37a94z71y60m23a
Jestli něco ze současné podoby autoprůmyslu vstoupí do dějin ekonomie a marketinku, budou to dvě věci.
První je prooganizovanost výroby, dodavatelů, dodávky na přesný čas atd. Toto se naučil WV od Japonců, které najal (výroba Brouka). Dotáhli možné na maximum možného, jak ve výrobě, tak marketingu a vlivu na technické požadavky, které dokázaly eliminovat z pozice silného ekonomického vlivu.
Posledních 15 let bylo pro manažery Zlatým obdobím, které díky silnému lobbismu přežilo v nezměněné podobě déle než bylo zdrávo pro tento model.
Problém je, že zaspali a to je druhá věc, která možná vstoupí do dějin, tedy odchod dinosaurů.
Vnutili lidem marketingový model společenského statu, nové auto po 4 letech, dojem, že je super bezpečné, neškodlivé životnímu prostředí. Do toho se začaly oklepávat vlády a přišly nové požadavky na bezpečnost, emise a společenský model šel jinam. Navíc se objevila elektroauta produkovaná myšlenkami člověka s Aspergovým syndromem a to už stávající model podnikání neunesl.
Peněz bylo dost na dehonestaci čehokoli a vyzvihování doby, kdy to bylo snadné.
Druhou věcí, která vstoupí do dějin je demontáž tohoto systému, pokud se v pár příštích letech nezhroutí sám, což by tam nepochybně vstoupilo také.
A31n31t75o92n11í10n 15S69e60b18e90r18a
No sleduju. Auto co jsem koupil v roce 2018 a mám najeto 40 tisíc. Tak pokles reálné ceny oproti mojí kupní ceně jen 25% :-D
V65l20a41d49i60m41í25r 95K43r44y11c62h15t37á27l55e38k
Hm.
Mě by zajímala cenotvorba auta. Kolik činí výrobní náklady, kolik marketink, kolik marže prodejce, marže výrobce na prodeji jednoho auta.
V88á43c92l71a54v 53P37o69u41s21t28k13a
Tak to je dobré specifikovat auto. Jinou cenotvorbu bude mít Berlingo, jinou Octavia Combi, jinou S classe a docela jinou nějaké Ferrari.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...