Diskuze
Šaltpáky dávají zpátečku. Řadící řidič je pohromou pro konstruktéry
Děkujeme za pochopení.
P83e39t20r 87B55e47n91a
Tak u nove Mazdy jsem mel moznost mit zdarma bud AWD nebo AT, nevahal jsem ani vterinu, pro cloveka co umi radit je AWD opravdu prinos, automaticka prevodovka pro me tedy neprinasi zadnou vyhodu, pohon na vsechny kola ano. Pokud by AT bylo zdarma vzdy, klidne bych to vzal, ale i tak je AT drazsi na provoz a opravy nez manual.
J55a31n 49K19r37p65e82c
jedine co je opravdu k nicemu jsou "roboticke" prevodovky u pidi aut. to se fakt nepovedlo. v rodinnem kombiku za mne jejdine automat, ikdyz nejednoho by mohly odradit koncernove DSG spojene se slabsimi motorizacemi, u sportaku ja osobne volim manual. zkusenosti s ferrari nemam, takze nemohu soudit nakolik je ta prevodovka oddana zachrane vozu vs. vule ridice.
osobne mam pocit ze spoustu vykonnych vozu si muze za prispeni financnich bankovnich ci nebankovnich produktu poridit uz kdekdo. davno to neni vysada vyjezdenych zavodnich pilotu. osobne si myslim ze bezny RP by mel opravnovat ridit mot. vozidlo kat. B do npr. 250k nebo podle pomeru npr. 0,15k/kg, coz zahrune naprostou vetsinu beznych vozu. nad tuto hodnotu uz se jedna o vozy se sportovnim charakterem. uplne by stacilo odstupnovat vekem tak jak je npr. RP pro kat. A. pripadne nejakym kurzem. klidne se muze prdat jeste jedna skupina B pro zacianjici ridice. lidi jsou porad stejni, jen pristup k autum se zasadne zmenil. nejake ridicaky na zkousku nebo omezovani max. rychlosti mi prijdou jako zbytecne a neucinne. ale to uz jsem tematicky hodne odbocil...
M79a68r64t43i84n 18H95o13r97á41k
Jednou automat, vždycky automat.
Já automat vnímám jako pokrok.
T14o29m28á25š 86S41v66o20b67o97d93a
Až nebude chtít třeba koncern za automat příplatek okolo 50 tisíc, mnoho řidičů si jej rádo pořídí.
P57e74t69r 12K93o13n75v42i17č88n24ý
Díky bohu. Jsem ten co nikdy nepochopil tu dychtivost po manuálech. Soukromé auto mam vždy automat a firemní vždy manuál a ten pocit uvolnění když sednu po celym dnu kvedlání řadící pákou do pohodlneho automatu je pro mě vždy osvobozující.
M72i86l75a89n 40L44i17n52h27a96r83t
Proč si nekoupíte nějaký diesel...? Tam je motor tak pružný s vysokým kroutícím momentem, že prakticky všechno se jede pětkou. A starší vozy stojí už jen pár tisíc korun!
P85e97t18r 66S13v95a21l51b
A ted si predstavte, ze by byl z nejakeho duvodu preferovan vyrobci manual - to by bylo kvikotu "tahnete s tim do Brusele", automat je prece mnohem lepsi, atd.
R90o53b23i70n 53Ž54i83ž46k63a
No.. ne. Zastánci manuálu mají obecně jeden hlavní argument - větší kontrolu nad autem. Ten by se nezměnil.
Reakce ve stylu "Táhněte do Brusele" nemaj nic společného s obchodním rozhodnutím automobilek ( či jiných soukromých subjektů) - ty jsou na místě u věcí typu start stop systém nebo u tlačení nesmyslně provedených a uspěchaných emisních norem, které automobilky implementovat prostě ze zákona musí.
R44o34b90i14n 55Ž83i88ž15k31a
Na jízdu z povinnosti je automat dneska už prostě lepší - i přes svoje chyby. U trojkové oktávky jsem měl problém přesvědčit ho k odpovídajícíímu nakopnutí při předjíždění, starší Volvo nebo Q-tronic z Alfy 159 zase občas loví stupně jak slepej rybář, ale u všech se dá na jejich chování zvyknout a v dlouhodobém provozu jejich výhody převáží.
Zdůrazním, že nepíšu o jízdě pro požitek z jízdy. To je jiná disciplína - ale směr udává mainstream a do toho požitek ze samotného ovládání auta už nepatří.
M53i26c28h97a13l 92K72o88l70o93v36r98a78t
U normálních aut s automatem je spotřeba vyšší, u aut vyšších tříd je tomu naopak
M30i64c28h33a28l 73F14r46ý84d59a
Ferrari a jejich ikonická kulisa řazení...chjo, svět se v zadel obrací.
O70d87s81t72r92a81n51ě34n77ý 97U74ž67i35v51a92t49e30l
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!