Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

007 dělá kotrmelce s Aston Martinem DBS

aktualizováno 
Agent 007 teď jezdí speciálním Astonem Martin DBS. V nejnovějším filmu s Jamesem Bondem, který je od půlky listopadu k vidění v kinech, jezdí hlavní hrdina ve speciálně vyrobeném voze Aston Martin DBS a jeho kaskadéři s ním udělali rekord v počtu kotrmelců.

Aston Martin DBS pro Agenta 007 ve filmu Casino Royale | foto: Aston Martin

James Bond používá pro svou agentskou činnost dva různé vozy. Nejdříve se ve snímku Casino Royale objevuje za volantem Astonu Martin DB5, k němuž přišel výhrou v pokerové partii a s nímž Agent 007 jezdil už v několika starších bondovkách.

Aston Martin, James Bond.Sean Connery
Aston Martin DB5 a první agent 007 - Sean Connery

Na svou filmovou misi do Černé Hory však od svých šéfů dostává speciální model DBS. Toto sportovní nebo spíše závodní auto britská automobilka vyrobila přímo pro novou bondovku. Tvůrci filmu měli k dispozici celkem pět kusů jedinečného sportovního automobilu.

Aston Martin DBS si přitom zahrál už i v Česku, na náměstí v Lokti. Právě tam se točila jedna ze scén nového filmu Casino Royale.

Stejně jako film láme rekordy v návštěvnosti, tak i Aston Martin si chce přičíst zápis mezi mimořádné výkony. V jedné ze scén se totiž přetočí s kaskadérem za volantem najednou celkem sedmkrát přes střechu.

Auto patří k významným doplňkům Jamese Bonda po celou jeho historii více než 20 filmů.

Autoři:




Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.