Diskuze
200 korun za litr benzinu pro 1011 koní Ultimy GTR
Děkujeme za pochopení.
hofik
0-100k/h od ultimi
Neví někdo jak rychle zrýchlí ultima can-am prosím pošlete my to na e mayl mistrsportu@seznam.cz
Milan
Spatna fotka!
Fotka nesedi, tohle je "bezna" verze 620 HP. Ta, o ktere se pise, je Ultima Can Am, tedy roadster bez strechy. Majitel tehle si na ni vydelal prodejem sve firmy, takze zavistive kecy, kde si na ni vydelal jsou fakt trapne. A mimochodem, to auto ma hodnotu jete Modeny, kterych tu jezdi hafo, tak nevim, co tu nekteri sili, kde na to vzal. Tohle je vlastne nejlevnejsi supersport, jen je smula majitele, ze vypada atraktivneji a ma lepsi zavodni vlastnosti, nez auta srovnatelna. Takze zavistivci radeji budou kritizovat tohle, nez nejakou Modenu a pod.
Nil
Ultima na silnici
Nic proti tomu, jezdit s takovým autem po okruhu, ne každý je ekolog amatér. Bohužel jsem ale měl tu čest žlutou Ultimu potkat na kraji Prahy, jak se proplétala zhruba tak ve 150 mezi auty, omezení neomezení, čára nečára. A to se mi fakt moc nelíbí...
f*ckstyler
čau podnikateli
Manželce ultimu nepujčuješ ale ta tvoje nabíječka s poprsím k pupku si to docela chválila
DeDust
Hm,
To auto se mi moc nelibi, neni to ani sportak, ani formule a za ty prachy pro soukromnika, no nevim... Samozrejme je jeho vec, do ceho rve prachy. Potkal jsem ho nekdy z jara (asi to vezl z Mostu) a mel to taky na podvalu, takze do normalniho provozu to asi fakt moc neni... Mel si za stejny prachy koupit Koenigsegga a nemel by sice jedinecnej vuz, ale svezl by se
Danny_Kay
Tohle bych nechtel...
...to auto se mi proste nelibi, nema v sobe zadnou eleganci. Ani Veyron se mi nelibi. Je to namakane auto, ale to je tak asi vsechno. Sice vzhled neni to, o co pri supersportu jde, ale nemohl bych si proste koupit neco, co se mi nelibi...I kdyby bych byl ultramilionar, koupim si asi "obycejne" F360 anebo me nejoblibenejsi Aston Martin DB9. Ja bych byl plne spokojen a to,ze se za mnou nikdo neotaci, by mi bylo uplne jedno...Auto si kupuju pro sebe a ne sve okoli...
tripik
Re: Tohle bych nechtel...
souhlas....s posledni vetou....me treba nezajima vzhled, ale jake ma auto vlastnosti.....a u tohoto auta je to o vlastnostech....
M.
Ze ze 200 na 300km/h
neni zadne drama muze napsat jen blb. Zkuste to v Nemecku mydlit vic nez jen par kilometru 200kou. Po chvili je to hukot a clovek vystoupi unavenej jak prase.
S temihle nazory se muzeme divit, ze nam tady krouhaj limity na 40km/h a podobne. 80% lidi v tehle zemi jezdi tak, ze nema auto a situaci plne pod kontrolou.
O to horsi je to, ze tady se resi jestli to jede 370 nebo 380. Maximalni rychlost ma vyznam pouze u slabych motoru, kdy si majitel musi na D1 dokazat, ze mu pixla jede vic nez ma konstrukci. Silne auto je o akceleraci ne o maximalni rychlosti, byt prilis rychlej do zatacky umi kazdy blb z jakymkoliv autem.
Skoda, ze clanek ma technickou informacni hodnotu nula nula nic. Z ceho pouzili motor? Obsah? Pocet valcu? turbo? Hm - ticho po pesine.
zdeněk
Re: Ze ze 200 na 300km/h
Hukot a únava to určitě bude pokud to pojedeš popelnicí typu škodovka VW nebo podobnou.Pokud to pojedeš normálním autem,který je na to stavěný,tak je jedno jestli jedeš 100 nebo 230.
Strc Krk
Mě by hlavně zajímalo kde na to vzal! Na to nemůže normální člověk vydělat poctivě!
A ještě to tady ukazujou!
tripik
Re: Mě by hlavně zajímalo kde na to vzal! Na to nemůže normální člověk vydělat poctivě!
:))))))) luzo zavistiva!!!
socka
ja..
ja to nechapu, rika ze kdyz jede 400 km/h tak se mu to podfukuje, to bude nakej sunt to auto ne ?
Schluker
Re: ja..
je videt ze o aerodynamice nemas ani tucha..nerikam ze sem na to expert,ale mas aspon predstavu proc maj treba auta pritlacny kridla?Kdyby to byl nesmysl,tak to treb v takovy F1 nemaj...byla by to zbytecna hmotnost naviic
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...