Diskuze
Autofotka týdne: Nejsilnější ferrari všech dob je v Česku. Stále bez turba
Děkujeme za pochopení.
P42a80v89e29l 67Č71e94c61h64n84e47r
Nevím proč by mělo mít auto turbo. Automobilky se u výkonných motorů vrací ke klasickým atmosférickým motorům a vědí proč. Turbo si strčte do Oktávky ale ne do Ferrari.
T85o82m13á12š 46M91i80h73a61l98i89k
Fuj, iné ako červené Ferrari by ani nemalo vyliezť z Maranella
M50i11r23e93k 80G47a68j21e36r
Pokud cena je to posledni, co by kuoce zajimalo, proc tohle ferrari nenabizi treba za 220 milionu?
L66a30d17i55s84l45a13v 91A63n75d12r23l64e
A kolik by za to bylo Fábií?
M32i20l86a20n 23N45ě21m55e17c
Bez turba to nepojede, to nechci za ty prachy.
J52a40k87u15b 73S89e56k92e52r57a
S 3 valcem by to svihalo o dost lepe...
R79o65m74a56n 27C10e87r87n20y
už se těším na ty příspěvky ve stylu "ale nemá to vzadu kouli" :-)
P85e95t75r 84T32. 90D83v92o37ř54á75k
No ale fakt nemá!
K25a20r22e54l 13V53a56c96h28u72t
Pobavila mne ta suchá hmotnost. To bude asi hmotnost vozu hned po výrobě, tj. než tam nalijí brzdovou kapalinu, olej a palivo.
No, určitě je to lepší údaj, než tzv. užitečná hmotnost - u tohoto údaje mi vždy vrtá hlavou, jak může výrobce dopředu znát hmotnost budoucího řidiče.
P29a19v69e16l 97N66á44r40o92ž22n56ý
Nevím co je na standardním a normovaném hmotnostním udají k pobavení, ale nic jako užitečná hmotnost neexistuje, ta hmotnost se jmenuje užitková a nepočítá se do ní jen hmotnost řidiče, ale hmotnost přepravovaných osob, nákladu, případně i pracovního zařízení namontovaného na vozidle. U hmotnosti osob se vychází z normovaných hmotností průměrného člověka. Světe div se s tím samým normovaným člověkem se počítá i při návrhu velikosti vozu a dalších věcí jako je třeba tvar sedadla atd.
J33a45r31d65a 75W54o65l24f
Ferrari to je nádhera. Bohužel auta v této cenové hladině nejsou zrovna moje parketa No a na zdejší tankodromy a neustále uzavírky by mi ho bylo líto.
J89a96k28u47b 76F42e68i52f30a53r
Ano, nicméně F jsou auta pro zábavu, nikoli na denní ježdění. Kdo si ho koupí, určitě najde i dost času jet s ním někam na okruh nebo třeba alpské klikatice. Pozéry samozřejmě nemá smysl komentovat.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...