Základní cena je tak o 90 000 korun vyšší než u konkurenčního Fordu Mondeo nebo o 80 000 nižší než u VW Passat. Cena je srovnatelná například s vlajkovým modelem i40 korejské značky Hyundai.
Kombi, které se začne prodávat současně se sedanem, bude za třicetitisícový příplatek. Verze s pohonem všech kol, superb 4x4, bude k dostání za základní cenu od 664 900 Kč. Pod kapotou mají "čtyřkolky" vždy aspoň 103 kilowattů. Motor 2,0 TDI/103 kW je ve verzi 4x4 nově kombinován s manuální převodovkou, silnější verze vznětového motoru 2,0 TDI/125 kW s pohonem všech kol nyní poprvé spolupracuje se šestistupňovou dvojspojkovou převodovkou DSG.
Třetí motor, který je spřažen se všemi čtyřmi koly, je šestiválcový benzinový 3,6litr. Tento motor pohání i superb, který slouží na Pražském hradě jako oficiální vůz prezidenta (test prezidentského kočáru čtěte zde). Automobilka už v předstihu ohlásila, že jeden z prvních exemplářů občerstveného superbu v nejvyšší výbavě Laurin & Klement chystá pro Miloše Zemana. Cena nejvyššího Laurin & Klement s novou tváří nyní začíná na 839 900 Kč u provedení s dvoulitrovým turbodieselem.
Omlazený superb má novou příď a záď s inovovanými světlomety v duchu nové designové linie značky, kterou použila u modelů Citigo, Rapid a naposled u nové octavie. V interiéru jsou k dispozici nové volanty, látky, vzory potahů sedaček i nové dekory. Vylepšené a zjednodušené je ovládání pátých dveří Twindoor u sedanu, kdy lze buď odklopit celou záď se zadním sklem, nebo pouze kufr. Každý ze dvou režimů otevírání má teď nově vlastní ovládací tlačítko.
Motory v novém modelu by měly být podle automobilky až o pětinu úspornější, k čemuž přispívá mimo jiné technologie start-stop s rekuperací brzdné energie.
Škoda bude superb dodávat ve čtyřech výbavových stupních. V základní verzi Active je mimo jiné elektronická kontrola stability, ABS, sedm airbagů, světlomety s funkcí denního svícení, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, dvouzónová klimatizace nebo tempomat.
První generace superbu se objevila v roce 2001, druhá následovala o sedm let později. Celkově automobilka dosud prodala 557 000 vozů své vlajkové řady, z toho téměř 36 000 vozů na domácím českém trhu.