Vypadá dobře. Místo šílených kreací šli úpravci ze tří bulharských firem na trabanta s citem. Dostal výrazný modrý lak s černými doplňky a bílou střechou, ale jinak se karoserie drží originálu. Přibyly jen výrazné nástavce prahů a výřezů blatníků. V druhém případě to byla nutnost, aby se do karoserie vešla velká kola a hlavně rozšířené nápravy.
Decentně se úpravci pustili i do přední a zadní části auta. Základní tvary zůstaly zachovány včetně subtilních nárazníků a zadních svítilen. Přední světla jsou však zcela nová, stejně jako maska chladiče.
Za přestavbou stojí trojice bulharských úpravců KoKonja, Denivex Car Performance a Automotive Club Struma. V médiích se celý projekt většinou přisuzuje prvně jmenované společnosti KoKonja.
Zcela jasno není ani u pohonu. Původní motůrek (dvoutaktní dvouválec o skromném objemu 0,6 litru a výkonu 19 kW) tam nezůstal, ale nastěhoval se čtyřtakt s přeplňováním z produkce Fiatu. Podle všeho je to čtyřválec z Fiatu Coupé, posílený na 160 kW. Při pohledu do motorového prostoru je jasné, že se tam motor vešel tak tak a třeba chladič je po jeho boku, nikoliv před ním, jak je obvyklé.
Dynamika malého a lehkého auta bude výborná. Aby ne, při hmotnosti asi 700 kilogramů je výkon 220 koní fantastický. Auto by mělo uhánět rychlostí až 240 kilometrů za hodinu, zrychlení úpravci neuvádí. Aby Trabant takovou rychlost zvládl, musel dostat zcela nový podvozek. Ten originální stačil na původní maximální rychlosti těsně nad 100 kilometrů za hodinu. Úpravu podvozku naznačuje jen shrbený postoj auta a širší rozchod kol.
Povedený je i interiér. Firma KoKonja se na jeho úpravy specializuje a je to znát. Palubní deska je obšita kůží, nová jsou sedadla i výplně. Palubní štít má dva hlavní přístroje a trojici menších uprostřed. Úpravci museli přidat malou střední konzoli, na kterou umístili řadič převodovky. Původní řadička byla pod volantem.
Cena za úpravu není známa, ovšem levné to určitě nebylo. Majitel si zato jistě bude užívat pozornosti okolí. A mnohá sportovní auta může překvapit kvapným startem z křižovatky.