Nový šéf pojmenoval hlavní cíle Škody: Hyundai, Kia, Ford, Opel a Francouzi

„Značka je na tom velmi dobře a má skvělou pověst. Tu si vypracoval tým, který může být náležitě hrdý,“ prohlásil Thomas Schäfer, nový předseda představenstva automobilky Škoda na zasedání s odboráři. Ze setkání s podnikovou radou cituje nejnovější vydání listu Škodovácký odborář.
Nový předseda představenstva Škody Auto Thomas Schäfer představil necelý měsíc...

Nový předseda představenstva Škody Auto Thomas Schäfer představil necelý měsíc po nástupu do funkce nový model Enyaq, velké elektrické SUV. | foto: Škoda Auto

„Práci svých předchůdců nezavrhnu. Mým cílem je pokračovat v úspěšném kurzu značky Škoda i v příštích letech. Jsem si vědom, jaká očekávání a obavy jsou spojené s mou osobou,“ uvedl Schäfer.

Podle nového šéfa české značky, který nastoupil do funkce na začátku letošního srpna, neexistuje žádný spor o pozici značky jako takové. „Vede se kritická diskuze o rozložení nabídky a výroby vozů,“ shrnuje Škodovácký odborář. „Naše modely poskytují skvělý poměr mezi cenou a užitnou hodnotou, pozitivně překvapují prostorem a snadným ovládáním,“ komentuje Schäfer s tím, že Škoda také musí zůstat dostupná pro většinové zákazníky.

Úspěšná Škoda má změnit směr, novou cestu bude hledat těžko

ANALÝZA

„Není nám k ničemu, když se Škoda vyvíjí ke třetí prémiové značce v rámci koncernu,“ prohlásil těsně před vyhlášením nového předsedy představenstva Škody. Pro Frankfurter Allgemeine Zeitung řekl, že mladoboleslavská automobilka musí posílit v segmentu cenově výhodných aut. Těmi dvěma značkami německého koncernu, na které nemá Škoda podle Diesse dotírat, jsou určitě Audi a podle všeho Volkswagen. Analýzu čtěte zde.

„Chceme vybudovat nový potenciál pro některé trhy a stát se atraktivnější pro další vrstvy zákazníků. Hyundai, Kia, Ford, Opel a Francouzi jsou naši klíčoví konkurenti, tam zaútočíme,“ uvedl na setkání s odboráři Schäfer. Spekulace o tom, že by se Škoda měla přeorientovat na lowcostový segment reprezentovaný úspěšnou značkou Dacia, tak odmítl.

„Jsme úspěšní, máme skvělé nápady a občas i lepší auta než v mateřském koncernu, to pak vede i k závisti. Doufám, že se mi podaří zprostředkovat vztahy pro klidnou práci,“ uvedl Thomas Schäfer. „V mnoha ohledech a technických řešeních můžeme být vzorem pro ostatní značky,“ dodal a zmínil, že jeho cílem je silněji zastupovat značku Škoda ve Wolfsburgu, kde sídlí vedení koncernu VW. Uvedl také, že kromě toho se musí firma dál zaměřovat na výdaje. Má dál pokračovat v pětimiliardovém projektu na zlepšení výkonnosti. „Pokud se situace s pandemií koronaviru nezhorší, můžeme dosáhnout stabilizace. Tento rok ještě není ztracen, přidáváme plyn,“ sdělil.

„Naznačil, že by bylo chybou plně nevyužít náš závod Kvasiny, který je nejmodernější, nejflexibilnější a nákladově nejlepší v naší alianci. Reagoval tak na pravidelnou kritiku Odborů KOVO na plánované odebrání výroby následníka modelu Superb, který má jít spolu s Passatem do Bratislavy,“ uvádí Škodovácký odborář. Podrobnosti o novém Superbu a Passatu zde.

20. srpna 2020

  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...