V Národním technickém muzeu je v Dopravní hale nově k vidění nejúspěšnější soutěžní speciál Karla Lopraise Tatra T815 4x4 „Puma“, s nímž celkem čtyřikrát startoval v Rallye Dakar.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
V letech 1998, 1999 a 2001 Karel Loprais s tímto vozem kategorii kamionů vyhrál a v roce 2000 dojel na druhém místě.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Automobil Tatra T815 zvaný Puma je historicky nejúspěšnější český sportovní automobil všech dob.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Žádný jiný domácí automobil se na mezinárodním sportovním poli opakovaně neprosadil s takovou úspěšností.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Automobilka Tatra se významně zapsala do výsledků nejtěžší automobilové soutěže světa, známé jako Rallye Dakar, které se její nákladní terénní speciály úspěšně zúčastňovaly od roku 1986.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
V dosavadní historii tohoto podniku zde vůz Tatra zvítězil v kategorii kamiónů celkem šestkrát, vždy s Karlem Lopraisem jako prvním jezdcem a vedoucím vítězné posádky.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Nejúspěšnější soutěžní speciál Karla Lopraise je Tatra T815 4x4 „Puma“, s níž v Rallye Dakar startoval celkem čtyřikrát.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Po roce 2001 ukončila sportovní kariéru tohoto vozu změna technických pravidel.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Puma měla v útrobách motor V8 Deutz BF8M 1015C a pérování King Frame.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Lopraisova Tatra 815-2 ZE R55 4x4.1 „PUMA“ v Národním technickém muzeu
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz