Máte za sebou první rok u Renaultu. Jaký byl?
Za tu dobu se stalo velmi mnoho věcí. Z pozitivních reakcí lidí uvnitř organizace vnímám, že jsme toho udělali víc než za posledních šest či sedm let. Přitom nám do toho přišly obrovské problémy vyvolané covidem. Jednou z důležitých změn je reorganizace společnosti podle značek, což naše týmy přivádí mnohem blíž k trhům a k zákazníkům. Skutečnost, že máme přímý vliv na technický vývoj bez zpoždění ve střední struktuře organizace, směřuje týmy techniků blíž k obchodní činnosti. To má velký dopad na rychlost našeho rozhodování.
Našich osm nebo devět projektů v rámci programu Renaulution by se mělo realizovat od roku 2023 a možná ještě dřív. Také máme velmi dobré produkty. Jednu z nejlepších modelových nabídek, jaké jsme měli za velmi dlouhou dobu, a to pro všechny značky: Renault, Dacia, Alpine, ale také Mobilize. Jak víte, vnímáme obchodní činnost v rámci projektů nových forem mobility Mobilize jako samostatnou značku a připravujeme pro ni vozidla se specifickým designem. Takže po této stránce jsme na tom velmi dobře.
Nikdo nejezdí víc než 300 kilometrů bez zastávky. Pak si musíte dopřát zastávku na záchod, kávu a sendvič. Proto je správné používat v elektromobilech co nejmenší akumulátory.