Na milánské výstavě EICMA, která tradičně s koncem roku prezentuje novinky pro nadcházející rok, se chtěly vytáhnout hlavně značky s čínskou majetkovou účastí. Proto se na italské výstavě prezentovala řada historicky italských značek, ale kompletně vyráběných v Číně, s motorem vyvinutým už také v Číně.
Aprilia SR GT 125 a 200
První novinkou je ryzí Italka, značka Aprilia z koncernu Piaggio. Ta se vrací do segmentu skútrů střední třídy zajímavým modelem s orientací nejen na silnici, ale i na nějakou tu polní cestu. Skútr SR má obuté hrubší pneumatiky a na kolech o 14“ vepředu a 13“ vzadu a k tomu speciálně navržené odpružení Showa s prodlouženými zdvihy. Vepředu je to 122 mm, vzadu 102 mm. Mašina je navíc hodně lehká, provozní hmotnost u dvoustovky pouhých 144 kilogramů je v této třídě opravdu výborné číslo.
Výraz ve stylu enduro podporuje i nízké plexi a široká trubková řídítka, tedy prvky, které opět jsou ve světě skútrů spíš výjimkou. Jako přístrojovka ale není terénní roadbook, ale standardní LCD displej s možností připojení k mobilnímu telefonu. Aprilia SR GT půjde na trh s motory Piaggio i-get se systémem Start-Stop a v nabídce bude kubatura 125 cm³ naladěná na legislativní maximum 11 kW a 12 Nm, vedle ní pak dvoustovka s výkonem 13 kW a točivým momentem 16,5 Nm.