náhledy
Setinová rallye Sachsen Classic patří k vrcholům německé veteránistické sezony. Škoda na tuto akci už tradičně posílá svůj muzeální tým. V letošním 19. ročníku hájí čest značky sedm vozů, z toho pět exponátů mladoboleslavského muzea značky. Podívejte se na první den týmu Škody.
Autor: Škoda Auto
Setinová rallye odstartovala ve čtvrtek 18. srpna ze Cvikova, v pátek zavítá smečka automobilových krasavců i na české území.
Autor: Škoda Auto
Na startu ve Cvikově se servírují tradičně currywursty z produkce Volkswagenu.
Autor: Škoda Auto
V německé části škodováckého týmu je také Matthias Kahle, šestinásobný šampion Německa a dvakrát se umístil na druhém místě. Kahle je extovárním jezdcem týmů Toyota Motorsport, Seat Sport a Škoda Motorsport.
Autor: Škoda Auto
Tým Škoda Classic vysílá na trať veteránské rallye sedm vozů z období 1940–1978.
Autor: Škoda Auto
V pátek zavítá přibližně 200 vozů na české území, diváci je mohou obdivovat třeba u zámku Kynžvart, pivovaru Chodovar, hradu Loket či na Božím Daru
Autor: Škoda Auto
Cílem 19. ročníku závodu je po třech dnech a 582 km Saská Kamenice (Chemnitz).
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Nejstarš škodovkou na startu je Rapid OHV „Dálnicový“ (1940), v aerodynamickém tunelu optimalizovaný speciál z jen asi stokusové série (1939–1941). Šestnáctistovka o výkonu 42 koní (31 kW) stačí k dosažení rychlosti až 120 km/h.
Autor: Škoda Auto
Škodu 1100 MBX DeLuxe (1969) pohání jedenáctistovka o 51 koních (38,2 kW), která osmisetkilové auto rozjede na tempo až 127 km/h.
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Kupé Škoda 110 R (1971) ze sbírky Škoda Muzea je jedním z posledních vyrobených kusů prvního modelového roku.
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Škoda 110 R z roku 1978
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Škoda 1101 „Tudor“ Roadster(1 948) s karoserií ze závodu ve Vrchlabí, kde byl vůz zkompletován 2. října 1948 na objednávku Úřadu předsednictva vlády.
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Škoda 110R umí jet až 145 km/h.
Autor: Škoda Auto
Rallyový derivát Škoda 130 RS patří k nejslavnějším automobilům československé historie. Má za sebou hvězdnou závodní kariéru.
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Škoda 130 RS patřila koncem 70. a začátkem 80. let k nejúspěšnějším soutěžním a okruhovým vozům své třídy. V roce 1977 získala titul ve své třídě v Rallye Monte Carlo a v roce 1981 pak i titul v Mistrovství Evropy cestovních vozů v hodnocení značek.
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto
Veterány Škody na setinové rallye Sachsen Classic
Autor: Škoda Auto