Karoserie vychází z modelu AZKA z roku 1955 a je celá ze dřeva ovocných stromů. Základ karoserie je z hrušní a jabloní, dveře a kufr jsou z třešňového dřeva, blatníky jsou z ořechu a palubní deska z jilmového dřeva. Sedačky jsou potažené šedou látkou. Dřevěná část je na podvozku modelu Citroën Dyane z roku 1969 a auto pohání benzinový motor o objemu 602 kubických centimetrů.
Truhlář Michel Robillard dělal dřevěné makety vozů pro značku Ferrari, do Citroënu 2CV se pustil v roce 2011. „Strávil jsem s ním pět let života, 5000 hodin práce, vášně, dnem a někdy i nocí. 2CV pak vyjelo z mé dílny v září 2017,“ uvedl Robillard. „Teď je mi trochu smutno, v hlavě už mám ale další bláznivý projekt. Za 27 měsíců vytvořím DS21 Cabriolet coupé Chapron, abych oslavil 70. výročí značky DS,“ dodal truhlář, který je již v důchodu.
„Je to jediné dřevěné auto na světě, které je plně funkční. Je to zcela ojedinělá aukce, je to unikátní auto a zároveň umělecký předmět,“ uvedl Aymeric Rouillac z aukční síně.
Odhad prodejní ceny vychází z dosud nejdražšího prodaného exempláře stejného modelu, který se vydražil za 176 000 eur (4,2 milionu korun). Aukční síň ale odhaduje, že tento rekord by na dražbě 4. června v Montbazonu mohl padnout.