Diskuze
A-Entry: nová levná škodovka v představách designéra
Děkujeme za pochopení.
xfilesbrno
pokud chce škoda levné auto
pak by mělo být v cenové relaci 170-250. tisíc max. u benzínových verzí..
KarelV
Škodovku jste jim prodali...
Němci teď budou prudit, prudit a prudit...
nepetr
Jelikož
má mít nová Škodovka cca 80% dílů ze "staré" Octavie tak téhle studiji se ,můžu jen vysmát.
mirekrt
Winterkorn přece není blázen, aby zaškrtil zisky
Nevěřím, že by po obrovské investici do Tour de France, kde se proháněly po francouzských cestách Superby a Octávie, kde desítky milionů lidí z celé Evropy viděly auta z Boleslavi, by byl Winetrkorn tak hloupý a zařízl by Škodovku na úroveň Dacie.
Škodovka nikdy nevezme zákazníky značkám VW a AUDI, kdo z bývalých zákazníků těchto značek si koupí v západní Evropě Škodovku, stejně by nekoupil tyto značky, ale šel by k francouzům nebo korejcům, protože šetří peníze.
Škodovka v poslední době úspěšně bere zákazníky Peugeotu, Citroenu, Opelu i japonským značkám, a to nejen v Evropě, ale i v Rusku, Číně a Indiii.
Tenhle obrovský kšeft chce Winterkorn zrušit ?????
Byl by blázen a měl by zmizet z funkce.......
Katherine19
Nedávno
jsem brouzdala po netu, jelikož také kreslím různé návrhy jak aut, tak domů atd.. Tak jsem narazila na blog nejaké slečny, rádoby "tunerky", která si kreslí hlavně pro radost modely aut... '
co je na tom všem ale zarážející, že slečna tam má z 90procent stejný model, který nazvala "žeby nový ford focus?"
Jan9002
Takže to shrnu.
Podle některých diskutérů by škodovka měla dělat auta veliká ja 7 Bavorák, v lepší kvalitě než bavor, co žerou max 3 litry na 100 a s cenou kolem 100-150 tisíc korun. Pak by jí, možná, vzali na milost a nenadávali by na ty blby, co si tu škodofku koupili.
derjunge
Nevím...
Prosímvás, je to nějaká skica designéra, který si jen zkoumá názory lidí... Stejně tak články typu že VW ustřihne Škodovce křídla, když jí patří a vydělává jí peníze. Jen idiot si může myslet, že když zruším jeden model, že všichni zákazníci si koupí model jiný. Možná tak 5 ze 100, ostatní utečou ke konkurence. Tak je nesmysl modelovou řadu ukončit. Škoda prostě vyrábí co chtějí zákazníci. Není blbá! Není to tak dávno co byl někde článek o tom, aby si výrobci zachovali formy z Octavie II před faceliftem (např. světla), že je použijí na nástupce Tour. Tohle je úplně jiný model... Takže kdoví co bude, nechte se překvapit... Kdysi byl i článek, že Octavia první generace nebude mít ani nástupce, že to Němci taky zaříznou... A přišla nová Octavia i Superb... Takže uvidíme. Já to vidím dobře
derjunge
Re: Nevím...
Navíc nikde nepíšou že by to byl designér škody, navíc o připravovaných modelech je dávno rozhodnuto... A nové generace budou řešit lidi, který si s sebou přinesl nový šéf. Si taky namaluju obrázek a dám ho sem a má to asi tu samou vypovídající hodnotu
ujko.straka
Idiocie?
Imbecilita, idiotismus nebo debilita? Do které skupiny asi patří vedení škodovky? Nebo hromada smradlavého hnědého hrající si na manažery? Buď potřebují gumovou palicí do hlavy nebo jednomu po druhém šlápnout kanadou do úsměvu. Proboha lidi nepotřebují další variace zmenšené oktávky nebo renaultu fluance. Obyčejný člověk potřebuje auto do kterýho nacpe celou famílii na 14 dní k moři a ještě zbyde místo, do kterýho narve dvoumetrovej mražák a v poho zavře pátý dveře, ve kterým převeze nesloženou cirkulárku, paletu cihel,kajak, půltuny cementu nebo třeba třímetrový stožár. Aut pro trpaslíky a pro honiče ega se vyrábí kupa. Proč neudělají konečně poařádný auto - skutečnýho kombíka jako byl první passat, Volvo 850, opel omega a pod. Proč? Proč Proč?
kokrspanel
Re: Idiocie?
Pro tebe mě napadají hned dva modely: buď Superb Combi nebo, v případě, že by sis stěžoval na cenu, tak Ford Transit.
whitemagic
260000,-??????
říkaly levné auto, a levné znamená levné takže tak do 150.tak si to strčte za klobouk za těch 260.
1element
Tohle je práce ze ZŠ
To auto vypadá, jako by ho nakreslil zručný student ZŠ , připadá mi, jako kdyby se mělo rozlomit vejpůl
starej Brůna
Re: Tohle je práce ze ZŠ
Souhlas.ten obrázek je katastrofa. Jinak se jménem...hmmm...co takhle pandur pro takový odpad?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....