Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Aladin od Tesly hlídá vaše auto

  6:00aktualizováno  6:00
Tesla nezanikla, jak si dnes mnozí myslí. Jako jeden z mála podniků z doby minulé si udržel svou pozici na trhu v oblasti telekomunikací. Nyní vstupuje na trh s novými technologiemi a výrobky. Jedním z nich je sledovací a zabezpečovací systém vozidel - ALADIN.

Tento systém firmy TESLA je první opravdu inteligentní systém pro satelitní střežení, sledování a vyhledávání vozidel  s komunikací bezdrátovým přenosem v síti GSM, GPRS a Internet. Dispečerské pracoviště umožňuje sledování až 100 vozidel. Systém monitoruje polohu vozidla na mapě v zeměpisných souřadnicích a určuje tuto polohu s přesností ±15 m.  Údaje  o pohybu vozidla je možné ukládat a následně přehrávat.

Zabezpečení vozidla lze uskutečnit dvěma způsoby současně: rozpojením některého okruhu ve voze, vysláním alarmu (např. prostřednictvím SMS) a ovládáním na dálku.

Kontakt: TESLA 

ing. Jansa, tel.: 02/66107252

email: marketing@tesla.cz

Systém je vybaven 4 spínači (silové okruhy), které mohou sloužit pro sepnutí nebo rozepnutí elektrických okruhů např. imobilizér, alarm atd. Připojené okruhy je možné ovládat na dálku pomocí mobilního telefonu nebo internetu.

Hlasová komunikace s vozidlem, pokud je vybaveno sadou Hands-free, tak umožňuje provádět telefonní hovory mezi dispečinkem, tj. stanicí serveru (majitelem) a osádkou vozidla. Tesla je rovněž výrobcem Hands-free sad. Systém ALADIN je certifikován ATESTEM Ministerstva dopravy a spojů 8 SD 2312, což potvrzuje fakt, že tento systém ručí za váš vůz svou kvalitou.

 

Autor:




Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.