náhledy
Montáž zadního rámu nesoucího motor a nápravu.
Autor: Alfa Romeo
Pro výrobnu Maserati jsou typická žlutá klepeta, ve kterých auto při montáži přejíždí mezi stanovišti. Montér si může rozpracované auto různě polohovat.
Autor: Alfa Romeo
Na kontrolu kvality dohlíží externí firma.
Autor: Alfa Romeo
Speciální nasvětlená komora, ve které se kontroluje kvalita a provedení laku.
Autor: Alfa Romeo
Na kontrolu mají inspektoři neomezený čas.
Autor: Alfa Romeo
Výroba Alfy Romeo 4C
Autor: Alfa Romeo
Montáž zadního blatníku.
Autor: Alfa Romeo
Montáž lakované karoserie.
Autor: Alfa Romeo
Posádku chrání lehká a extrémně pevná vanička z karbonu.
Autor: Alfa Romeo
Vanička tvořící spodek kabiny váží jen 65 kilogramů.
Autor: Alfa Romeo
Montáž střechy
Autor: Alfa Romeo
Lepení čelního skla. To je speciálně ztenčované, má tloušťku jen čtyři milimetry.
Autor: Alfa Romeo
Upevňování zadního bezpečnostního rámu, který má posádka za hlavami.
Autor: Alfa Romeo
Výroba Alfy Romeo 4C
Autor: Alfa Romeo
Montáž motoru
Autor: Alfa Romeo
Testování tlumičů
Autor: Alfa Romeo
Montáž zadní nápravy
Autor: Alfa Romeo
Nejdůležitější fáze montáže. Ve výrobnách se uchycení motoru do karoserie říká "svatba".
Autor: Alfa Romeo
Testování podvozku
Autor: Alfa Romeo
Výroba Alfy Romeo 4C
Autor: Alfa Romeo
Montáž přední nápravy
Autor: Alfa Romeo
Výroba Alfy Romeo 4C
Autor: Alfa Romeo
Výroba Alfy Romeo 4C
Autor: Alfa Romeo
Nejdůležitější je dietní hmotnost. Na karbonový a hliníkový základ se uchytí plastové díly karoserie.
Autor: Alfa Romeo
Výroba Alfy Romeo 4C
Autor: Alfa Romeo
Dvoumístný puristický sporťák se každý rok dostane do Evropy jen tisícovce zájemců.
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo 4C postrádá posilovač řízení. Není třeba.
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo 4C
Autor: Alfa Romeo
Čistokrevný sporťák s motorem uprostřed má znovu nastartovat image značky.
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo 4C
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo 4C
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo 4C
Autor: Alfa Romeo