Diskuze
První rande s italskou sexbombou: Alfa Romeo Stelvio v akci
Děkujeme za pochopení.
K63a38r31e69l 21R47e35j92h64o90n
Auto nádherný, ale psát o Stelviu jako o řidičské nirváně? Možná na motorce ve směru od Bormia, jinak teda je to spíš za trest, na některých vracečkách se ani nedá vytočit, furt se stojí, dává pozor na cyklisty.....
M88a67r50e52k 90M47a24l55ý
Já jen, že to trochu vyznělo, jako srovnání Alfa Romeo a Škoda. Protože třeba u Kodiaqa jsem podobnou poznámku o aerodynamice SUV od vás nečetl. Protože z vašich příspěvků cítím, že Škoda je vám blízká :-)
T13o42m17á48š 68Z84e30m69a86n
Škoda té mezinápravové spojky.. tomu by tak slušel samosvor (torsen) a trvalý pohon..alespoň v té verzi V6 a nejlépe s namuálem.
T31o23m37á44š 72T44a24t64í64č80e13k
Prej sexbomba. Kliknu na článek a vono je to vo plechovým vajíčku.
M97a52r11t60i65n 78L68a33c68o
Zaujímavé, pre mňa je Stelvio toto:
https://en.wikipedia.org/wiki/Moto_Guzzi_Stelvio
Dočkám sa motorky BMW R 1200 Panamera? Alebo JAWA 350 Octavia?
J59i44ř91í 85S26c31h13w47a80c64h
pěkný příklad "aerodynamické efektivity karoserie SUV":
stejný motor 206kW jako v Superbu (stejná hmotnost), ten zvládne maximálku 250 (možná jen 250 díky omezovači?) Stelvio jen 230.
Stelvio s dieselem 210 koní, maximálka 215, v Civicu (ano je o něco lehčí) stačí na stejnou maximálku jen 140 koní....
Při provozu typu "německá dálnice" to auto v benzínu sežere nejen trávu ale i stromy okolo....
P69e33t86r 21M73a17r56e30č13e26k
To snad každému dojde, jak rozdílné síly působí při působení proudícího vzduchu na hranu nebo plnou plochu desky 1x1m
R96a35d22e59k 40F49a26k83t68o14r
pokud by tam byla nafta V6 - 3.0 od VM motori (jako v jiných FCA autech) +8kvalt ZF, tak bych o tom přemýšlel. Takhle to je opět jen "naturbená" leštěnka....
Nicméně jako správná Alfička hezká.
O38d47s43t77r65a54n35ě23n51ý 20U41ž36i53v18a58t64e17l
J70a33k32u41b 54F75e14i28f77a75r
První a asi i poslední SUV, které se mi líbí.
J56i16ř44í 28S35v46o64b28o81d69a
Pěkné,ale drahé, za tu cenu si mohu jít koupit třeba Jaguar F-PACE.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...