náhledy
Mitsubishi představuje na autosalonu v Paříži koncept, který nemá ambice na výrobu. Jméno GT-PHEV je vlastně šifra, skrývá hříčku i vysvětlení, co je zač. PHEV znamená hybridní pohon (tři elektromotory + čtyřválcový 2,5litrový benziňák), GT neznamená „gran turismo“, jako u velkých kupé, ale „ground tourer“, což odkazuje na schopnost poprat se i s terénem. Auto má umět ujet 120 kilometrů čistě na elektřinu; v hybridním režimu dokonce přes 1200 km.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mitsubishi představuje na autosalonu v Paříži koncept, který nemá ambice na výrobu. Jméno GT-PHEV je vlastně šifra, skrývá hříčku i vysvětlení, co je zač. PHEV znamená hybridní pohon (tři elektromotory + čtyřválcový 2,5litrový benziňák), GT neznamená „gran turismo“, jako u velkých kupé, ale „ground tourer“, což odkazuje na schopnost poprat se i s terénem. Auto má umět ujet 120 kilometrů čistě na elektřinu; v hybridním režimu dokonce přes 1200 km.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mitsubishi představuje na autosalonu v Paříži koncept, který nemá ambice na výrobu. Jméno GT-PHEV je vlastně šifra, skrývá hříčku i vysvětlení, co je zač. PHEV znamená hybridní pohon (tři elektromotory + čtyřválcový 2,5litrový benziňák), GT neznamená „gran turismo“, jako u velkých kupé, ale „ground tourer“, což odkazuje na schopnost poprat se i s terénem. Auto má umět ujet 120 kilometrů čistě na elektřinu; v hybridním režimu dokonce přes 1200 km.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mitsubishi představuje na autosalonu v Paříži koncept, který nemá ambice na výrobu. Jméno GT-PHEV je vlastně šifra, skrývá hříčku i vysvětlení, co je zač. PHEV znamená hybridní pohon (tři elektromotory + čtyřválcový 2,5litrový benziňák), GT neznamená „gran turismo“, jako u velkých kupé, ale „ground tourer“, což odkazuje na schopnost poprat se i s terénem. Auto má umět ujet 120 kilometrů čistě na elektřinu; v hybridním režimu dokonce přes 1200 km.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mitsubishi představuje na autosalonu v Paříži koncept, který nemá ambice na výrobu. Jméno GT-PHEV je vlastně šifra, skrývá hříčku i vysvětlení, co je zač. PHEV znamená hybridní pohon (tři elektromotory + čtyřválcový 2,5litrový benziňák), GT neznamená „gran turismo“, jako u velkých kupé, ale „ground tourer“, což odkazuje na schopnost poprat se i s terénem. Auto má umět ujet 120 kilometrů čistě na elektřinu; v hybridním režimu dokonce přes 1200 km.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mitsubishi představuje na autosalonu v Paříži koncept, který nemá ambice na výrobu. Jméno GT-PHEV je vlastně šifra, skrývá hříčku i vysvětlení, co je zač. PHEV znamená hybridní pohon (tři elektromotory + čtyřválcový 2,5litrový benziňák), GT neznamená „gran turismo“, jako u velkých kupé, ale „ground tourer“, což odkazuje na schopnost poprat se i s terénem. Auto má umět ujet 120 kilometrů čistě na elektřinu; v hybridním režimu dokonce přes 1200 km.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mitsubishi představuje na autosalonu v Paříži koncept, který nemá ambice na výrobu. Jméno GT-PHEV je vlastně šifra, skrývá hříčku i vysvětlení, co je zač. PHEV znamená hybridní pohon (tři elektromotory + čtyřválcový 2,5litrový benziňák), GT neznamená „gran turismo“, jako u velkých kupé, ale „ground tourer“, což odkazuje na schopnost poprat se i s terénem. Auto má umět ujet 120 kilometrů čistě na elektřinu; v hybridním režimu dokonce přes 1200 km.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz