Diskuze
Americký VW Passat je úplně jiný než ten evropský. Právě se představuje
Děkujeme za pochopení.
Lobos
Myslim, ze ho budou muset zlevnit....
Jetta se da koupit za uz asi 16 000$ anavic VW ma reputaci ze jsou to vraky, ktere travi vic casu v servisu aspon ty Jetty urcite. Moc velka konkurence okolo tech 22-26K
TT777
Americký VW Passat je úplně jiný než ten evropský
je větší, se silnějším motorem a o polovinu levnější ano o při srovnatelné motorizaci o POLOVINU
rebbe
Re: Americký VW Passat je úplně jiný než ten evropský
SuperB je také mnohem levnější v Dánsku, i v Německu jej importéři nabízí o hodně levněji, než Skoda Auto. Spočítal jsem si SuperB kombi s DSG, 4x4, 2l CR,140 koní, v modré (ta je bez příplatku) a verzi Ambition za 26.400 € ,včetně DPH, což je zhruba 660 tis. Kč. Za tu cenu v ČR nedostanu ani ojetinu.
chassis hunter
kurs dolaru...
ty auta v Americe stoji porad stejne,takze ta cena je pri tak nizkem kursu,jaka je...kdyby byl dolar za 35kc,tak v prepoctu to auto stoji 800.000kc....americanovi je jedno jaky kurs je vuci euru a ostatnim menam,on porad za to auto musi platit v dolarech,ktere se musi vydelat...
nettwor vs. darth.v
Tady se ukazuje
zk... cenová politika Evropských automobilek. Auto vyráběné v zemi s nejdražší pracovní silou na světě se prodává bezmála o 200.000 levněji než to vyrobené v Evropě. Chtělo by to pořádný bojkot a rok kupovat jen Korejce nebo Číňany .
TT777
Re: Tady se ukazuje
nemalou merou tomu take prizpivaji vysoke evropske dane cla poplatky atd.
Mr. Dreamer
poděkujte EU
Poděkujte EU a jejím nařízením a limitům. Je přece super, že jsou u nás auta mnohem dražší díky pár vyžírkům, kteří si řečmi o ekologii slušně vydělávají. Jen pro porovnání, Honda CRZ v Americe 360 tisíc, u nás téměř 600. A není to tím, že by jinde podobně pijavice neměli, ale mimo EU jim prostě jen dají peníze, ale neposlouchají je...
djrhedy
Re: poděkujte EU
A co má jako EU společného s rozdílem v ceně Hondy 250 tisíc? Za jak velkou část "může" EU? Po známém za všechno můžou komunisti dnes za všechno může EU
bezdukátů
superb
Proč do článku o americké socce ( WV ) ještě taháte větší hrůzu ( Superb )
pema
Re: superb
Měl jsem možnost se svézt Superbem Combi 4x4 a byl jsem nadšený. Veliký kombík, fakt dobře zpracovaný interiér a jízdní vlastnosti naprosto bezproblémové. A přitom není problém do toho naložit čtyřčlenou rodinu a pohodlně jet 600 km na hory. A asi nejsem jediný, kdo si to myslí, Superbů vidím na silnicích hodně, u nás i v Německu a továrna prý nestíhá vyrábět. S novým Passatem jsem ještě nejel, ale určitě bych si ho koupil raději, než nějaké americké auto.
m8642
a4
Pripomina mi Audi A4, hlavne odzadu a zboku... a podla wikipedie naozaj, je to ta ista platforma.
Josef.K
Americký VW Passat
Pěkný auto, navíc s důstojným a osvědčeným motorem...
pema
americká auta jsou prostě jiná
Podle mne mají američané úplně jinou filozofii. Měl jsem americké auto s motorem o obsahu 5,7 litru a V8 a byl jsem jak z auta, tak i z motoru zklamaný. Auto mělo sice za dobré peníze sedačky v kůži, tempomat a pár jiných věci, ale jinak to bylo hrůza. Motor měl super zvuk, ale jel hůř než lehce čipnutý dvoulitr od BMW, (a i můj současný " ekologický" motor 1,8 TSI snad jede líp). Motor sice vydržel, ale převodovku jsem měnil snad třikrát a auto po roce používání vypadalo jako Hyundai, kvalita materiálů a provedení byla prostě hrůza. Co mohlo upadnout, to upadlo, co se mohlo prošoupat, to se prošoupalo, z auta se dost rychle stávala "popelnice". Zoufalé problémy byly při dynamičtějším způsobu ježdění, všechno dostávalo strašně zahulit, kotouče a spojky byly snad z papíru.
Další kapitolou jsou jízdní vlastnosti, na evropské podvozky američané podle mého názoru nemají, v zatáčkách se i sportovní verze naklání jako kočár.
Zakov
Re: americká auta jsou prostě jiná
5,5m dlouhy a 2m siroky auto neni na rychlou jizdu . V takovym korabu se jezdi dustojne pomalu
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Prodej rodinného domu, 130 m2, Aš, ul. Horská
Horská, Aš, okres Cheb
3 990 000 Kč