Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Američtí řidiči mohou jet nově až 130 km/h

Po více než třiceti letech mohou jet texaští řidiči opět až 80mílovou rychlostí, tedy téměř 130 kilometrů za hodinu. Změna se ovšem prozatím týká jen dvou dálničních úseků v západním Texasu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin

29. 5. 2006 7:38
v USA se jezdí skvěle

V USA se jezdí skvěle. O trošku nižší maximálka je naprosto v pohodě díky stylu jízdy všech řidičů. Kdo neviděl čtyřproudou dálnici, na které všechny pruhy jedou stejně rychle a plynule, ten neuvěří. Navíc chybí v ČR typické nervozní přejíždění z pruhu do pruhu a další nešvary. Celková doba přesunu je dokonce kratší - je lepší jet 3 hodiny se 105km/h nastavenými na tempomatu, než stále zrychlovat na 150km/h a před každým předjíždějícím kamionem, škodovkou atd. brzdit na 80km/h.

Ad nehodovost v USA: je opravdu vyšší než v ČR, ALE jezdí se tam mnohem víc než v evropě, vyskytují se tam mnohem větší auta, není povinnost udržovat technický stav (žádná STK)

0 0
možnosti

Isuroku Jamamoto

29. 5. 2006 8:25
Re: v USA se jezdí skvěle

No jo v americe jsou borci. Každej druhej tam má osmihrnek 4,5 L a spotřeba se asi moc lišit nebude, když pojedu o 40 víc. Stejně si to veme aspoň 15L na 100Km. Takže ať žije ropa!!!!!:-D

0 0
možnosti

crm6

29. 5. 2006 9:20
Re: Re: v USA se jezdí skvěle

To je dost přehnané. Jednak takto výkonných motorů mezi osobními vozy tak moc není, jednak větší (=prostornější, pohodlnější, užitečnější) vůz potřebuje silnější motor. Motor s větším objemem tak díky obvyklému stylu jízdy po většinu své životnosti brumlá těsně nad volnoběžnými otáčkami a jeho spotřeba není až tak vysoká, zato životnost proti evropským maloobjemovým vosám je několikanásobná.

0 0
možnosti

aladdinek

29. 5. 2006 9:50
Re: Re: Re: v USA se jezdí skvěle

Neříká se náhodou, že běžné americké vozidlo je Pick-UP, SUV? Tam je myslím jedno zda to má V6 nebo V8 stejně to má víc 2t a bude to papat  tak i tak :)

0 0
možnosti

Phantom2005

29. 5. 2006 9:29
Re: Re: v USA se jezdí skvěle

Souhlas s CRM6 - jezdil jsem tady u nás se čtyřlitrem (pravda - "jenom" V6, ne V8) a spotřeba při 110-120kmh na dálnici byla 8-9 litrů a motor se sotva točil. Ovšem ve městě bylo těch 15 litrů skutečností.

0 0
možnosti

logos

29. 5. 2006 9:01
Re: v USA se jezdí skvěle

naprosto souhlasím, najel jsem tam přes 10000km a je to úplně v pohodě. Horší je akorát to, když máš levou nohu z okna a potřebuješ přes ty 4 stejně rychle jedoucí pruhy sjet z dálnice, protože je to poslední Mac na příštích 500mil :)

0 0
možnosti

Max

29. 5. 2006 9:05
Re: v USA se jezdí skvěle

Něco proti škodovkám typu Octavia? Myslíš si snad, že brzdí provoz?;-€

0 0
možnosti

crm6

29. 5. 2006 9:17
Re: Re: v USA se jezdí skvěle

Svým způsobem ano. V oktávkách jezdí nejvíc psychopatů, pro které pravidla provozu neplatí a ostatní účastníci silničního provozu jsou pro ně obtížný hmyz, který je nutné smáznout z cesty.

0 0
možnosti

aladdinek

29. 5. 2006 9:23
Re: Re: Re: v USA se jezdí skvěle

Viděl bych to trošinku jinak. Je rozdíl jezdit soukromě a služebně. Jednak firma chce vše co nejrychleji, člověk navíc vše dohání na poslední chvíli tak spěchá autem... Navíc Škoda je naše auto takže Fabií a Octavií je ve službě rozhodně nejvíc. Proto to pak vypadá, že hlavně tihle řidiči jezdí jak prasata. Jenže pak nasednou do svých Oplů, Renaultů apod a jezdí jako beránci ;-)

Navíc neexistuje přímá úměra mezi rychlostí a nebezpečností. Můžu jezdit 200km/h a nepojedu pro nikoho nebezpečně, ale můžu jet 80km/h a pojedu nebezpečně... ;-)

0 0
možnosti

crm6

29. 5. 2006 9:41
Re: Re: Re: Re: v USA se jezdí skvěle

Fakt je, že oktávie je nejčastěším referentským vozem. A podle toho se k nim jejich řidiči chovají. Nemohu se ale zbavit dojmu, že je to proto, že pak sednou ne do renaulta, ale do Š105, takže oktávie jim připadá jako nadpozemské auto a zbavuje je všech zábran.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...