Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

ANALÝZA: Koupí Opelu spouští PSA obrovskou automobilovou rošádu

Všechno je propojeno se vším, říká se občas. A aktuální akvizice německého Opelu francouzskou skupinou PSA toho může být jasným důkazem. Francouzi totiž tímto krokem nastartovali vlnu změn, která může mít za následek i zániky některých automobilek či zrození zcela nových koncernů a aliancí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

"Na velkých dodávkách ale Mercedes pracuje s VW."

Jestli se myslí Crafter/Sprinter, tak to už přeci skončilo.

0 0
možnosti
MF

Nějak mi v té analýze chybí ta jediná jasná věc - VW se chystá koupit celý koncern FCA - to si štěbetají vrabci na střechách headquarters po celém světě. Vše ostatní jsou bohapusté prázdné fabulace.

0 0
možnosti
MH

to je analyza?

to jsou smitana fakta a fabulace, kdo a co s kym, franta s markou,pepik s ancou a le obcas si to muzou vymenit a pribrat karla s maruskou

2 0
možnosti
MF

Pane Vokáči, MB a VW už na dodávkách nespolupracují. Nový Sprinter a Crafter už nejsou sourozenci ale rozvedenci.

4 0
možnosti
PF

P86e92t44r 28F50i53l68i68p

7. 3. 2017 10:40

PSAO? Co bude následovat? PSAOFMŠT?

0 0
možnosti
TD
JM

Já měl za to, že Mazda patří do koncernu Ford (zejména poté, co se z 323 cca okolo 1998 stala krátká a kvalitativně dost hrozná Fiesta), ale automobilovou branži nějak vyloženě zblízka nesleduji, tak jsem se mohl splést.

0 0
možnosti
PS

Fiesta byla u Mazdy 121, další provázanost byla s SUV Mazda Tribute a Ford Maverick někdy před 15 lety..

1 0
možnosti
KV

Článek je to sice zajímavý, nicméně koupě nějakého lepšího auta se pro nás stává čím dál tím méně naléhavá a potřebná - s rostoucím znečištěním moří a přírody vůbec a s rostoucím počtem lidí v Evropě ztrácíme motivaci někam dál jezdit (jak k moři, tak i na ty hory)

Přemístění v rámci republiky o "pár" kolimetrů? = na to nám BOHATĚ stačí jakékoli přemisťovadlo trochu slušné úrovně za pár peněz (i jako dosud věrný zákazník Škody se čím dál více zajímám např. o značku Dácia, vychází z ověřených modelů a to stačí, proč chtít něco víc, že?) :-P

Kromě toho silnice a dálnice = to je čím dál divočejší džungle, prostor, o který se policie skoro nestará a kde se dějou strašné věci. Čím dál horší... :-P Nakonec je v tomto světě vlastně otázkou, zda je (či není?) "lepší" zemřít v pomačkaném plechu, než na rakovinu, že... ;-D

2 3
možnosti
KV

No prosím, prý: Duster porazil Yetiho ... ;-)

0 0
možnosti
TR

Rošády by francouzům šly. Ještě by to chtělo, aby začali vyrábět pořádná auta.

6 2
možnosti
TU

JJ, hlavně nekupovat auta na F: Fiat, Ford, fšechny francouzský ;-D. Ten Ford se do ftipu hodí, jinak peace.

Přijde mi, že když jsou investoři v kopru, tak udělají nějakou tu fúzi a zakryjí neschopnost managementu. Jak může PSA, které je v loji koupit Opel, který je v loji pořád 8-o

0 0
možnosti
JK

Je to vcelku očekávaný vývoj. Už dnes je automobilový průmysl až nekutečně propojený - a nejde jen o automobilky jako takové, ale zejména o dodavatele a subdodavatele. Postupem času se stane, že se auta budou lišit jen vzhledem a znakem. Technicky budou totožná. Značka pak bude jen záležitostí marketingu a osobních preferencí zákazníků. Mně osobně se to nelíbí. Bojovat s tím ale nemá cenu :-/

6 0
možnosti
TT

Vzhledem se neliší už teď.

4 0
možnosti
TD

Tak hlavně aby jim nedošly Kačáky...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!