Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ani klient bez zastoupení netrpí

  11:02aktualizováno  11:02
* Je poskytnutí náhradního vozu po nehodě opravdu samozřejmým nárokem?

Pokud by měl být nárokován z havarijního pojištění, pak pouze tehdy, byl-li k této smlouvě sjednán zvláštní dodatek upravující poskytnutí náhradního vozu.
* Je poskytnutí náhradního vozu po nehodě opravdu samozřejmým nárokem?

Pokud by měl být nárokován z havarijního pojištění, pak pouze tehdy, byl-li k této smlouvě sjednán zvláštní dodatek upravující poskytnutí náhradního vozu. Z povinného ručení viníka vyplývá tato možnost pouze tehdy, pokud je možné doložit skutečně nezbytnou potřebu náhradního automobilu. Jde především o podnikatele.

* Má Česká pojišťovna větší radost, pokud přijde do její pobočky klient osobně, nebo když nechá za sebe všechno vyřídit firmu, například servis?

Každý z našich klientů má právo se nechat zastupovat. S firmami nabízejícími skutečně komplexní zastoupení mnoho zkušeností nemáme.

* Co musí udělat majitel auta, který se rozhodne vše vyřídit sám?

Má tři možnosti: buď osobně na některé z našich agentur případ ohlásit, přivézt a nechat prohlédnout vůz a eventuálně si nechat doporučit servis, nebo zavolat třeba z domova na linku pomoci a operátor potom zařídí, aby se zpětně ozval náš likvidátor. Třetí možnost je odjet s autem přímo do servisu - nejlépe do toho, se kterým Česká pojišťovna přímo spolupracuje - a oznámit pojišťovně, kde vůz je. Na místo vyrazí náš pracovník.

* Co když budu chtít spíš hotové peníze než uhradit opravu?

Pokud bude u sebe mít majitel vozu nezbytné doklady: občanský a řidičský průkaz, velký technický průkaz, pojistnou smlouvu a protokol od policie, a přistaví auto, může mít v optimálním případě do hodiny peníze v ruce.

* Ale policii přece není nutné volat, pokud je škoda nižší než 20 tisíc korun...

Ano, ale to pouze tehdy, pokud není opravdu žádná pochyba o výši škody nebo o zavinění. Proto přítomnost policie na místě nehody spíše doporučujeme.

Autor:




Nejčtenější

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.