Diskuze
Jak stará auta jezdí v Česku? Pomozte nám to zjistit
Děkujeme za pochopení.
M73a84r93e47k 56P43o52s24p28í73š34i67l
Kloudné nové auto bez osekané výbavy začíná na 450tis. Pokud jsou stále reálné platy 16500-22000kč čistého,tak kdo si může dovolit ho koupit. A i auta ojetá co za něco stojí s 150-200tis km 6-7 let stará stojí kolem 150-200 tis. Mě tohle srovnávání přijde stále úplně mimo mísu. Prostě dokud se tady nezvednou radikálně platy,tak to bude stejný a nebo horší. Jelikož novější auta mají sofistikovanější techniku a případná oprava stojí mnohem více peněz. V tomto státě je to začarovanej kruh. Ale rozetnout to nechce nikdo. A jen tak k výbavě auta. Je tam spousta kravin,co nejsou potřeba. A hle jedni to pochopili a teď válcují ostatní konkurenci. Dacia.
O62d51s53t58r97a63n33ě18n28ý 24U73ž23i18v28a31t18e39l
A19l62e87x 69S81l37a53v13í60č67e32k
tato statistika bude stejne platna jako u volby presidenta - k nicemu
M68a21r28t75i89n 91K66u16ř40í63t52k94a
S těmi starými auty to nebude tak hrozné. Ono by stačilo, kdyby ministerstvo započítalo pouze vozy s platnou STK a hned bychom měli jiný výsledek.
Doporučuji přečíst:
M52a45r44i58a20n 79V39e38l22a43s
Proč si nekoupím mladší auto? No protože nemám zbytečných 200 000. Což je mimochodem častý roční plat mnoha lidí.
P83e18t20r 45S96p79á24l10e55n46k95a
Můžeš ho splácet pět let... a je to. To je nápad, co?
J10a49n 17Č95e97r33m25á60k
no, také jezdím Fabií rv. 2001 a vyhovuje mi. Je spolehlivá, jde o dědictví, má najeto těsně přes 100 tisíc km, rez nikde... Zatím nevidím důvod ji měnit...
Pokud mě ovšem k tomu stát nedonutí. Nástroje na to má a nebo si je vytvoří... Jen doufám, že např. plošná silniční daň pro starší auta (např. 10 let) ve výši 10 000 ročně by neprošla, neboť politici chtějí být zvoleni i příště...
J77i75n66d66ř44i33c46h 77Š42k32o31p39e20k
i plošná dań 10000 Kč ročně k nákupu nepřesvědčí, tedy aspoň ne mě.
Najdu si řešení, stát mi vezme 10 000 Kč, já budu hledat, jak si aspoň část vzít zpátky. Takže např. opravy a služby tzv. bez papíru
O34d36s19t64r53a94n85ě90n40ý 17U15ž98i51v94a37t62e22l
P56e23t76r 96S65p18á51l53e11n72k43a
Ale oni tu fyziku okecali. Nebo jí ty neorzumíš a nejde o okecávání... Výkon je vyšší.
K45a66r33e24l 66C89h25a79r85v43á78t
Vlastním 4 roky starou oktávku combi II generace, kterou jsem koupil ojetou a hodlám jí využívat, dokud se náklady na udržování vozidla ve stavu způsobilém k bezpečné jízdě nestanou neúnosně vysokými. Kdyby vydržela 30 let, což určitě nevydrží, klidně bych v ní jezdil i 30 let. Bratr v současnosti jezdí oktávkou první generace tuším z roku 2000, kterou zdědil po tátovi, když si on pořídl novější auto a ta oktávka má najeto skoro 600 tisíc kilometrů.
Vím, že II generace není takový držák, nejspíš budu rád tak za 10 let, ale auto prostě hodlám využít na maximum.
Nehrozí, že bych nové auto kupoval kvůli tomu, že je úspornější, má nějakou novou technickou vychytávku, nebo je to módní trend. Peníze raděj vrazím do dětí a bydlení.
A na nějakou ekologii a úsporu paliva u novějších aut upřímně naprosto ... kašlu. Ta úspora nejspíš nikdy nebude tak vysoká, aby motivovala k nákupu nového auta.
P29e73t33r 47Č67e60r67m91á38k
On je právě problém v tom že nejde ani tak o náklady na “udržování vozidla ve stavu způsobilém k bezpečné jízdě” ale o to kdy to auto fakticky přestane splňovat bezpečností standardy - resp. kdy si to uživatel připustí. Čistě ekonomicky by bylo nejlevnější udržovat v IA stavu felicie a nebo i ty první octavky, ale pro většinu uživatelů (minimálně té první varianty) bude už nepřijatelná ta míra (ne)bezpečnosti, jistou roli sehraje i komfort a výbava.
P18a25v30e75l 18V61a22n67ě28k
Clanek vyslovene pro zvyseni navstevnosti a zisku za reklamu. Realny vyznam nula protoze to proste logicky nedava smysl. Jo kdyby byl nadpis "V jakych autech jezdi ctenari idnes ... mozna"
A66d21o52l31f 52J55e72r83s90á42k
Reálný význam nula....to bude asi řeč o vašem příspěvku.
A61d79o57l75f 78J76e92r12s73á28k
Jak stará
Jednoduchá odpověď: tak stará, jaká si Češi mohou dovolit
takže nic moc....
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Prodej bytu 2+1, 51 m2, Česká Lípa, ul. Bendlova
Bendlova, Česká Lípa
2 100 000 Kč