Diskuze
Vyhozené peníze: řidiči platí za moderní techniku, kterou neumí užívat
Děkujeme za pochopení.
P90e10t89r 44B77u22r45d50a
Řidiči jsou zmatení z množství tlačítek - a proto francouzští výrobci přešli na ovládání přes dotykovou obrazovku.
Nevím, jak jiní, ale automobil, se kterým musím buď zastavit, nebo riskovat, že někoho zabiji, jen proto, abych si zapnul před kafilérkou vnitřní okruh ventilace, abych si při změně vnějšího počasí upravil klimatizaci na pocitově lepší hodnotu. (Když se venku zamračí, psychika říká, že je chladněji - přidám stupeň, když se rozjasní, tak přece musí být teplo - uberu stupeň. Vím, klimatizace udržuje uvnitř konstantní teplotu, ale psychika druhu si ještě nezvykla.)
Nebylo lepší, když oni "Francouzy" (vozy francouzské výroby) byly kritizovaní za nadmíru tlačítek - ale člověk měl šnaci najít po hmatu třetí tlačítko ve čtvrté řadě a tím si nastavit potřebné - a protože hledal po hmatu, tak mohl koukat před sebe, co se děje na silnici. Na displeji se nedá nahmatat vůbec nic.
O33d33s53t49r92a81n43ě97n16ý 98U25ž15i43v28a61t71e32l
R20a19d98o93v19a41n 24D77l59u17g71o89s14z
90 % vychytávek jsou "vychytávky" s nulovou přídanou hodnotou pro řidiče samotné. Technologie pouze pro okrasu případně pro budoucí invesování do oprav. I komfort má své limity a ty se zdají být dnes násobně překročeny.
M61i58l27o36š 95R20e22c95h78t34o33r12o36v15i72č
Možnost zácviku provozu vozidla, by měla být v ceně a za poplatek možné nastavení technologií, dle osobních potřeb, odborným školitelem. Odbornost by měla být nejen technická, ale také asertivní a zákaznicky přívětivá. Ostatně možnosti zácviku chybí vůbec u nových technologií a to i takových, které máme doma. Takový Smart televizor nevyužíváme plně právě proto, že mu mnozí vůbec nerozumíme. Známý nám nastaví programy a my už jen přepínáme a sledujeme. Ale tento televizor má mnohé další funkce, které se používat, obáváme. Zácvik do nových technologií si prostě zasloužíme mít v ceně. Možná že návštěva takového zácviku, by také mohla sloužit i jako šance seznámení. A to by se docela v dnešní hektické době hodilo
P48e27t22r 67B12u46r55d24a
Většině stačí metoda pokus-omyl nebo jako poslední šnace přečíst si návod. U smartTV pokoušet jde. U auta je pokus-omyl cestou na prosekturu.
P90e38t70r 42Š74k71o17d12a
Ani jeden z těch krámů v autě nechci. Uvažoval jsem kdysi nad parkovacíma senzorama, ale využil bych je tak málo, že by to bylo zbytečné. A to ostatní? To už snad v tom autě ani nemusím být. Vím, že to tu jednou bude, auta nebudeme ani řídit, jen zadáme údaj o cíli a ono nás to tam dopraví. Ale zatím si užívám klasickou jízdu a měnit to nehodlám.
J27i39ř80í 69S43c45h35w10a96c13h
jeden, co považoval parkovací senzory za zbytečné, promáčkl známému na parkovišti (asi koulí) dveře, samozřejmě se zdekoval.
M24i83c18h22a51l 53K44r32č72á90l
A já si říkal proč auta která evidentně tempomat mají ho na dálnici nepoužívají. Proč když mám na tempomatu 133 se na mě nalepí, potom mě předjedou a potom zpomalí. A když je začnu předjíždět tak přidají. Už to vím. Ale jsem z toho zjištění trochu nervózní. Protože co když příště ti řidiči třeba zapomenou jak se brzdí?
R51a94d38e15k 43N36e97u35m76a47n34n
každý nemá adaptivní tempomat
a obyčejný tempomat lze používat jen při nevelkém provozu
J48i44ř20í 47N31o11v75o35t17n46ý
Vyhozené jsou hlavně za vozidla tuzemské výroby.
T30o41m27á89š 15Z83e89m94a73n
Super je: vyhřívání předního skla, asistent rozjezdu do kopce, adaptivní tempomat, kamery, 4x4, plech pod motorem, redukční převodovka, dvouzónová klimatizace,
K ničemu je: Hlídání pruhů, vyhřívání sedadel, EGR ventil, sekundární vzduch, dešťový senzor, připojení mobilu, cokoliv s dotykovým displejem.
Možná si ještě na něco vzpomenu.
M13i52l80a15n 87W17e84l36s21e94r
asistent rozjezdu do kopce je super, dvouzonova klima taky.
J88i77ř18í 88S74c67h96w30a53c15h
Vodotrysk mají ve výbavě jen hodinky.
P63e41t15r 11M32i63c65h93a44l
Stačí mi tempomat, klimatizace a rádio s BT. Zbytek je balast.
J52i92ř25í 50S78c73h58w72a64c29h
zadní senzor nebo kamera u dnešních aut s mizerným výhledem se opravdu hodí.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Přípravář staveb/rozpočtář
PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč