Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Astra dostala sportovní batoh, představuje kombík Sports Tourer

aktualizováno 
V nabídce Opelu Astra nesmí chybět kombíková verze. Její vzhled už známe a to nejdůležitější prozradí jediné číslo: 500. Kombíkáři vědí, že to je objem kufru po spodní hranu zadního okna v litrech.

Rüsselheimská automobilka se pochlubila prvními obrázky svého nového kombíku, který představí na autosalonu v Paříži letos v říjnu, prodeje odstartují v listopadu. Opel předpokládá, že přibližně kombík bude představovat přibližně čtvrtinu prodejů astry.

Prodloužená varianta nejdůležitějšího modelu Opelu odveze 500 litrů. Když sklopíte zadní sedadla - konstruktéři pro to vymysleli speciální "poloautomatický" systém nazvaný FlexFold, který elektromechanicky uvolňuje opěradla - odveze až 1550 litrů. Maximální délka převáženého nákladu může být 1835 milimetrů.

Nový Sports Tourer, jak teď opelisté kombíkům říkají (doteď vozily označení Caravan), bude z motorárny vybírat z osmi motorů. Nejslabší je turbodieselová 1,3 s 95 koňmi, nejsilnější turbobenziňák 1,6 s výkonem 180 koní.

Novinkou je i pro hatchbackovou verzi nový výkonový stupeň benziňáku 1,4 turbo, který má 120 koní. Zařadí se mezi atmosférickou 1,6 115 koní a 140koňovou 1,4 turbo. Stejně jako ostatní přeplňované benziňáky dostane k ruce šestistupňovou manuální převodovku.

Druhou velkou novinkou je pro astru šestistupňový automat, který bude kombinován ve Sports Toureru s benziňákem 1,4 Turbo 140 koní.

Nafťáky v nabídce budou kromě základní třináctistovky další tři: 1.7 CDTI 110 koní a 125 koní a 2.0 CDTI se 160 koňmi. I nejsilnější nafťák může dostat šestistupňový automat.

Nově budou všechny astry dostávat indikátor přeřazení, který má naučit řidiče ekonomičtěji řadit. Pro chystanou verzi ecoFLEX, která dostane motor 1.3 CDTI 95 k, vyvinuli start&stop systém vypínající motor, když není třeba.

Autor:


Témata: Opel, Opel Astra, Paříž


Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.