Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ať to klidně zaplatí

aktualizováno 
Jako by se ho netýkalo, že v současnosti je zřejmě nejdražším fotbalistou na českém trhu.
Jako by se ho netýkalo, že v současnosti je zřejmě nejdražším fotbalistou na českém trhu. "Když z Ostravy odejdu, tak odejdu. Když ne, nic se neděje," komentuje to Milan Baroš. Ostravský útočník zůstává v klidu.

Majitelé Baníku za vás chtějí deset milionů marek. Chápete to?

Není mou věcí, kolik za mě kdo požaduje a kolik nakonec dostane.

Dovedete si představit tak velký balík peněz?

Dnes jsou ceny vysoké. Není to sice taková částka, jakou zaplatil Dortmund za Rosického, ale když ji někdo dá, tak proč ne.

Kdyby bylo rozhodnutí na vás, odešel byste, anebo ještě zůstal?

Pokud odejdu, budu rád. Ale jestli zůstanu do léta, budu se snažit zachránit pro Ostravu ligu. Vždyť jsme předposlední.

Šel byste raději do Sparty, nebo rovnou do zahraničí?

Na to je těžké odpovědět. Třeba odejdu do Sparty, a když se mi v ní nebude dařit, nemusím se už ven dostat. Naproti tomu v zahraničí se můžu chytnout a bude to lepší. Na tohle se mě ptejte tak za dva roky, jestli ovšem z Ostravy odejdu.

Se svým manažerem Pavlem Paskou jste v kontaktu?

Ano, případný přestup nechávám výhradně na něm.

Neničí vás psychicky ten neustálý zájem?

Jsem klidný, o mém odchodu se mluví snad rok a půl a pořád jsem v Ostravě. Řeči, které se kolem mě vedou, mě už nemůžou vytočit.

Na podzim se vám ale příliš nedařilo, dal jste jen tři góly. Čím to bylo?

Cítil jsem se unavený. Hrál jsem ligu, za reprezentační osmnáctku, byl jsem na olympiádě. Absolvoval jsem příliš mnoho akcí. Teď v zimní přípravě jsem ale nechyběl ani na jednom tréninku, všechno jsem si odběhal. Jsem v pohodě.

Na jaře budete hodně na očích, všichni si vás budou na hřišti všímat. Jste na to připravený?

Pokud bych se s tím nevyrovnal, nemělo by cenu, abych hrál fotbal. Na zvýšenou pozornost obránců jsem si už docela zvykl, nedělá mi problém. Navíc, když na mě soupeř postaví dva strážce, může to mužstvu pomoct. Uvolní se prostor dalším. Ať mám na sobě třeba tři chlapy, stejně se budu chtít prosadit.
Autor:




Nejčtenější

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.