Diskuze
Attack: slovenský supersport, který předjede i ferrari
Děkujeme za pochopení.
keepa
Re: Zkouseli
jen se smej idiote, to je bohuzel jedine, co tu v tomdle doliku zatim predvadime. Vsude se maka, jen my se chlastame pivo a placame se po pupiku.
Skoda, ze tato kara neni od nas.
hombre_71
Co to je za bláboly o DTM ?
Já mám za to že tam jezdí speciály na bázi 4 dveřových sedanů s osmiválcem do V. Momentálně od Mercedesu a Audi. Tyhle silné řeči "garážových" výrobců mě fakt baví
wallster
Re: Slonesko a automobilová
se ti na tom něo nezdá asi neumíš do pěti počítat směješ se akorát svému komplexu. čecháčkové jsou pořád pyšní na to, co možná v minulosti dokázali, ale zapomínají na to, že pomalu ale jistě už se propadají za opice a to skoro ve všech oborech
Studená kofola a krájená cigánka
250 a udělá Ferrari?
Snad leda, že by mu strčili pod pedál plynu cihlu. Tohle je zoufalý PR článek.
radik
Re: 250?
Z kopce a s větrem v zádech... nebo si radši nech ocejchovat tacháč a dej tam kola který tam patří
freak5
...
Asi takhle. Skládačka montovaná na Slovensku, kterou si žádný majitel Ferrari nekoupí.
marilane
Nádhera
Hrozně pěkné auto, moc se mi líbí. Je velmi lehké, má velký výkon a samozřejmě dobré jízdní vlastnosti. Bohužel na podobné auto asi nikdy mít nebudu. Rád bych se projel, klidně i jako spolujezdec.
radik
Re: Nádhera
Muzes si ho aspon pujcit... http://www.k-1attack.com/subory/k1-prenajom.pdf
lekaj
LOL
A motor to ma vyvinuty na Slovensku, prevodovku predpokladam taky...Ale je to pekny. Jen skoda ze je to proste stavebnice s technologii ktere nepochazi ze Slovenska. Takovych "automobilek" je plno.
radik
Re: LOL
Ano, jako naše Škoda jenom s tim rozdílem že K1 Attack je poctivá ruční práce a navíc hezká, když už nic jinýho. A to postavily je na tak malou automobilku HODNĚ VELKEJ ÚSPĚCH. Kolik takhle malých automobilek je schopno konkurovat Ferrari apod.? Moc jich neni, co? Jediný co je k smíchu jsou tyhle a jim podobný komentáře.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...