V Šanghaji se Audi chlubí druhým konceptem nové řady A3. Stejně jako ten ze Ženevy, je i A3 e-tron postaven na upraveném podvozku RS3. V sériové výrobě ale na novou "á trojku" čeká platforma MQB. Oproti červenému ženevskému konceptu se e-tron liší v podstatě jenom pohonnou soustavou.
Namísto výkonného pětiválce má malý čtyřválec a elektromotory. Konkrétně jde o motor 1,4 TFSI s výkonem 155 kW (211 koní), kterému v pohonu pomáhá elektromotor s výkonem 20 kW. Kombinovaný výkon je 175 kW (238 koní) a 1 720 kilogramů těžký hybrid s ním na stovku zrychluje za 6,8 sekundy. Spotřebou se ale Audi nepochlubilo. Jen uvádí, že čistě na elektřinu ujede A3 e-tron 54 kilometrů. Studie je plug-in hybrid, takže baterie lze dobíjet ze zásuvky. Krátké městské jízdy tak zvládne velmi levně a bez lokálních emisí.
K přenosu výkonu slouží sedmistupňová dvouspojková převodovka. Z ostrého ženevského konceptu zůstal zachován systém Launch Control pro rychlý start z místa. Je tu stop-start systém a pochopitelně několik způsobů rekuperace a dobíjení baterií pří jízdě na delší vzdálenost. Řidič může na informačním displeji sledovat, odkud a jak momentálně ke kolům proudí výkon. Z ženevského konceptu zůstalo zachováno i propojení se službami Google, auto funguje také jako wi-fi hotspot pro své pasažéry. Pro ně jsou připraveny třeba i držáky tabletů iPad.
I spoustu dalších detailů mají oba koncepty společné. Dává to tušit, že studie má až na podvozkovou skupinu velmi blízko do sériové výroby. Celkové tvary i rozměry (4,44 × 1,84 × 1,39 metru) se asi příliš měnit nebudou, sedan bude určitě hlavně nabízen v USA, zda se objeví v Evropě zatím nevíme.
Do sériové výroby se pravděpodobně dostanou i některé díly z plastů vyztužených uhlíkovými vlákny (CFRP). Audi si už delší dobu rozumí také s LED světlomety, takže i těch se pravděpodobně v sériovém provedení můžeme dočkat.