Diskuze
Audi budou mít na semaforu vždy zelenou
Děkujeme za pochopení.
petr b.
V Cechach k nicemu
v Cechach stejne vetsina ridicu na semaforech vypali a na dalsich pak bude prudce brzdit, protoze jet 50, abcyh projel zelenou vlnu je prece potupa ne?
Prikladem je treba Evropska, ktera se da s 50 presne na tachometru projet od Dejvicke az k Sarce. Coz ovsem nikdo neudela - vypali to na 80 a na dalsich semaforech stoji.
Cesi vetsinou jezdi jako prasata, tohle je jim k nicemu...
Jarda
Re: V Cechach k nicemu
Zrovna Evropska je prikladem jak to u nas nefunguje - je na ni totiz nastavena jeste Zelena vlna po komancich, takze 60ka. Sice se Eltodo snazilo to preladit na 50, ale dopadlo to osazenim znacek se 60kou ;-)
G.T.
K ničemu,pěkná blbost!!!
To je pěkná blbost.Vážené Audi a jak dlouho na mě bude ta zelená čekat když od semaforu k dalšímu semaforu mám tři signalizací neřízené přechody pro chodce a já je budu pouštět,protože mě to ukládá vyhláška???Než tam dojedu,tak tam bude červená.Je to blbost-vyhozené peníze.Raději mě je dejte a já je užiju ve zdraví.
Aleš
Re: K ničemu,pěkná blbost!!!
1. Vám snad vadí že musíte dávat přednost na přechodech?? Jezděte tramvají, ta má před chodci přednost. 2. Jestli se řídíte podle vyhlášky, jste sto let za opicemi - už drahnou řádku let řeší pravidla silničního provozu ne vyhláška, ale zákon.
gooerx
opět nepochopili...
Opět většina diskutérů nepochopila hlavní význam a účel systému... Narozdíl od dnešních systémů křižovatek, kdy je ve většině případů křižovatka naprogramována pevně, v tom lepším existuje několik denních režimů a v tom nejlepším lze přepínat režimy dle aktuální situace, je tento systém navržen tak, že je schopen predikovat v určitém časovém horizontu nadcházející situaci, resp. provoz na křižovatce, resp. v celém kižovatkovém systému... Tzn. že je schopen měnit intervaly a vůbec celý program křižovatek v závislosti na výsledcích této predikce... Celé je to samozřejmě závislé na množství a informační hodnotě vstupních dat a určitě to využívá mnoha technik umělé inteligence a ze zkušností a nasimulovaných situací... To, že řidič Audi uvidí ony informace na displeji vozidla je v podstatě pouze okrajová informace... Takový systém by např. měl být schopen eliminovat situaci, kdy je na křižovatce jediné auto, nikde v blízkosti žádné jiné, a stejně toto auto musí čekat na zelenou.
TM
Re: opět nepochopili...
"Takový systém by např. měl být schopen eliminovat situaci, kdy je na křižovatce jediné auto, nikde v blízkosti žádné jiné, a stejně toto auto musí čekat na zelenou." Tak tohle už některé křižovatky v Praze umí.
Ale k tomu AUDI: nebylo by užitečnější informaci o čase do změny barvy zobrazovat vedle semaforu = pro všechny řidiče? I ten řidič AUDI ocení, když řidiči před ním/za ním pojedou stejně rychle, jako on.
smithy
neco
Blikajici zelena jak v Nemecku...paradni napad...blika zelena...mam pet vterin do oranzove a nasledne cervene...ve spojeni s temi 50,60,70 semafory dostatecne reseni...proc vymysle blbiny do aut ?
johny55555
hezké, ale...
místo tohto drahého systému, které bude jen v pár autech postavit ukazetele které budou zobrazovat optimální rychlost a bude to pro všechny.Něco jako ty staré na 40,50,60 ale vylepšené, digitální.
T
znama vec
Vzdyt za komousu to alespon v Praze tak fungovalo, pamatuju to jako kluk. Vsimnete si nekde jeste existujicich "semaforu" po odjezdu od skutecnych semaforu. jsou na nem udaje 40 50 60, vzdycky svitila ta rychlost, pri jejiz dodrzeni jste projeli nasledujici krizovatku na zelenou.
kofirek
na blízkém víchodě už to mají
V Egyptě a dokonce i v Bulharsku už takový systém mají, jen není v autech ale na semaforu. Vedle červené je veliká diodová cedule, na které se zeleně nebo čeveně odpočítává čas po vteřinách ke změně barvy semaforu. Vidět to je vpoho z dálky 300m a zda je číslo jedno nebo dve vedle sebe se pozná i mnohem dál. Výhoda je že člověk může mít starou kraksnu nebo kolo a využívat to může. Navíc je to mnohem menší investice. Už aby to bylo i tady
ufoun
Re: na blízkém víchodě už to mají
jo to je super vec, podle men by to nebyla tak drahy a dopravu by to leckde vyresilo nadherne. fakt miluju, kdyz se blizim ke kolone na semaforu, je tam zelena, a prvni ridic teprve hleda radici paku. zatu dobu uz by projela 3 auta. Ten system mam v bulharsku i odzkousenej z dovoleny (pujcene auto) a je to o mnoho prijemnejsi prijet na takovou krizovatku. clovek vi, jestli jeste pridat, nebo uz zbytecne nezrychlvoat ze bude cervena atd.
Magiland
kalendář
teda donutili jste mě mrknout do kalendáře, jestli náhodou právě nezačal duben ... Pamatuji funkční zelené vlny, ale tohle mi přijde jako v praxi nemozný nesmysl
kenx
Praha
V Praze je teď moderní stavět semafory kde svítí červená až do doby než čidlo vozidlo zaznamená metr před semaforem a pak teprve spustí přepnutí křižovatky. Příklad, sjezd z Jižní spojky na Skalku. Zajímavé že v Německu se snaží dopravu udělat plynulou a u nás děláme zbytečné zpomalení navíc.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...