Diskuze
Audi dostanou turbo roztáčené elektromotory a 48voltovou síť
Děkujeme za pochopení.
L76u19k47á54š 84V52a78ň73u40r27a
Nebylo by lepsi pouzivat dieselelektricky pohon s motory v kolech? Pripadne plynova turbina s pohonem elektromotory.
O60d37s85t67r24a27n35ě63n63ý 65U83ž43i38v27a28t17e12l
F56r12a41n47t74i49s71e93k 79M47r60z73e58n93a
Na te magistrale ja takovy provoz, ze i v 50 se tam tezko najizdi ( napriklad kdekoliv od IP pavlova az po Prazskeho povstani). Ja v tom celkovem zpomaleni prazske dopravy vidim pozitiva a dnes si nedokazu predstavit, ze bych se po jizni spojce prohanel 130 tak jako pred 5 lety. Rozhodne ubyly zacpy z duvodu karambolů.
J78a13n 55N84o72v24á26k
Ty vogo, to je složité. To už je fakt lepší nehradit celou tuhle přesložitou a těžkou hrůzu se stovkami pohyblivých součástek asynchronním elektromotorem s baterií v podvozku. Ten je jednoduchý, nekazí se a hýbe se tam jen rotor.
J62i63ř12í 77S77c26h69w42a79c29h
elektromotor s baterií v podvozku? Tak takovej by ujel tak 50 km a pak bys musel celý podvozek vyměnit, nemluvě o tom, že na každé nerovnosti by se ten podvozek setrvačností urval od vozovky.....a skákalo by to jako koza....
M71a97r79t84i86n 23B72ř44e78z74i89n15a
Citace z článku:
"Energii, kterou využívá elektromotor k pohonu kompresoru,získává motor rekuperací, například při plachtění".
Může mi nějaký "odborník" na automobilovou techniku vysvětlit, jak se s automobilem plachtí. Rád se nechám poučit.
P15e40t82r 42N55e92s85v92a48d39b68a
Plachtění se běžně říká situaci kdy se automobil pohybuje pouze setrvačností třeba při jízdě z kopce s nesešlápnutým plynovým pedálem.
T33o96m19á71š 16Š15t75r98i84g11n52e27r
nie je lepsie na rekuperaciu pouzit slaceny vzduch? Pri brzdeni ho stlacat a pri akceleracii by mohol sluzit k pohonu turba, alebo sa priamo stlaceny vhanat do valcov.
P87e72t54r 63M12a96r86e80č83e63k
Moc složité, hmotnostně a prostorově náročné , stlačený vzduch se musí čistit, odvodnit a uložit v dostatečném objemu.
M32i67l20a87n 63P21o21k45o60r50a
ach jo, kde jsou ty časy, kdy autu rozuměl i průměrně nadaný automechanik amatér
M91i95l98a97n 35Š17v43a69g90r43o74v63s11k80ý
Turbo je zkrácený výraz pro turbokompresor. Elektrické turbo?
J34i77r47i 59R11o40u52b22a55l
Jo jo, máte pravdu, taky mě to napadlo. Klasický případ ztráty původního významnu slova. Turbokompresor zvyšuje výkon -> zkráceně turbo -> turbo, cokoliv co zvyšuje výkon -> elektrické turbo
R31a88d41e81k 33P86a94s75t55o64r
Vítej další problematická součástko pro národ kde běžný člověk s průměrným platem musí nakupovat a udržovat vozidlo o průměrném stáří 10 let.
O89t53o 20V91o29d62i68č66k38a
jistě, Audi to vyvinulo hlavně kvůli českému trhu...
M61a43r29t97i78n 50T66e24s88a51ř
Přechod ze sítě 14V (tedy nikoliv nominálních 12V, altík dodává kolem 14V a všechny spotřebiče jsou na to i dimenzovány) na 42V (tedy 3x tolik) se plánuje dobrých 30 let. Zatím se k tomu nikdo moc neměl, přitom by se tím ušetřila spousta mědi v rozvodech (tedy těch elektrických).
M24a85r57t32i81n 82P20i86s41á30r
akorát v tomto případě to bude nejspíš 4x .., taky před 30ti lety nejezdilo tolik aut, co dnes ..
J24o79s35e56f 45N25o78v47a13k
Škoda, že se zaměřují na "ekologii" na úkor výdrže. Motory jsou čím dál složitější a bezemisovější, ale auto s nájezdem nad 150 kkm je velice těžko prodejné, protože už se začíná "ekologicky" rozpadat. A přitom by se se současným technologickýmy znalostmi dalo dokázat tolik.
M88a25r35t88i50n 86K48a30r71á89s28e69k
Auto s dobrou udrzbou ujede v pohode 300, ale ne pokud to trva 20 let.....
Vim o par oktavkach (druha generace) se kterymi majitele najeli skoro 500 nez je prodali a zadne zasadni problemy s nimi nebyly....
Ony auta dneska vydrzi "mene" nez driv, ale ono je to tim, ze driv si clovek koupil auto a jel s nim jednou tydne o vikendu na vylet - pak kdyz se o nej dobre staral vydrzelo mu i 20 let, zatimco dnesni rocni najezdy aut jsou nasobne vyssi
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Prodej chaty, 80 m2, Nevězice
Nevězice, okres Písek
3 600 000 Kč