Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Elektromobilita startuje. Audi e-tron chce být především normální SUV

Audi oficiálně představilo svůj první sériový elektromobil e-tron. SUV slibující dojezd přes 400 kilometrů se ukázalo v San Francisku, my už jej mohli dříve prozkoumat v domově Audi v Ingolstadtu. Při vší špičkové technice je jasné, že e-tron chce hlavně působit jako kterékoli jiné luxusní Audi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J25i82ř25í 46Z22ý57k79a

19. 9. 2018 7:40

Audi přijde s elektromobilem téměř mezi posledními a všichni novináři se můžou přetrhnout s bombastickými titulky a ódami o tom, jak tohle je spasitel elektromobility? Vtipné ...

1 0
možnosti

Spasitel určitě ne, ale je to spolu s Mercedes jedno z prvních esuv premium segmentu, a má potenciál se začít skutečně slušně prodávat - zatímco v mainstreamu je cena eaut zpravidla vysoká, u premie to je mnohem menší problém.

0 0
možnosti

Ty kubické tvary jsou divné, mrtvé, nudné. Když se objevila Fabia II, myslela jsem, že je to jen ojedinělý úlet, postupněj sem si toho všimla i u dalších nových škodovek a následně celého koncernu. Dříve mě nenapadlo, že budu pokukovat po Renaultech.

0 0
možnosti

Do Renaultu ani za zlaté prase

0 0
možnosti

Nebo to formuluju ještě jinak - jestli začnou elektromobily kupovat i takové konzervy, jako zákazníci Audi, tak už to půjde dál.

0 0
možnosti

Tak nic přelomového, ale další tradičněji pojatý elektromobil. Lidé co kupují Audi nechtějí výstřelky jako Tesla (přihrádka spolujezdce otevíraná přes dotykový displej je úlet). A když nebude plný všelijakých extravagancí, tak jej vezme na milost větší množství budoucích uživatelů. Je to další elektromobil na trhu a přes ty drahé se nakonec dostane i na levnější.

2 0
možnosti

P31e69t51r 18M88i23c85h87a20l

18. 9. 2018 16:14

Díky, nemám zájem.

2 2
možnosti

M71a73r62e85k 83S55a46j29d30a

18. 9. 2018 16:11

Jedine na co se elektromobily (zatim) hodi je provoz po meste - takze vsechno to budou SUVcka veliky jak stodola... to je ta ekoloooogie a logika v jednom R^;-D

6 1
možnosti

80000 € na auto, které nejde prodat, je dost i na Němce.

400 km dojezd je taky ještě pořád příliš málo.

2 1
možnosti

P72e57t33r 81D34y66n50t29a19r

18. 9. 2018 16:15

Je to moc drahy, o tom zadna...ale s tim dojezdem...ja dojizdim z vesnice a stacilo by mi to nabijet jen o vikendu,jinak to proste kazdej vecer pichnete v garazi na nabijecku

4 0
možnosti

Moc příjemné, asi budoucnost.

0 4
možnosti

T74o87m25á58š 29B98í82l70ý

18. 9. 2018 14:29

Vždy jsme ohromováni zrychlením a max.rychlostí. Bylo by dobré vědět, kolikrát se toto monstrum na tu stovku rozjede a jak dlouho tou dvoustovkou pojede než mu dojdou baterky. Nebo jak dlouho vydrží jet při průměru 100 km/hod, což i na dálnici znamená jet skoro trvale nad 130 km/hod. :-P

6 0
možnosti

Tak to zrychlení určitě využijete při předjíždění. Okamžitá reakce na plyn a neexistence řazení posouvají v elektromobilu předjíždění na jinou úroveň. Tesla Model X zvládne dvoustovkou cca 100 km, tedy za půl hodiny víceméně vybité baterie. Ale je to velké SUV, Model 3 LR zvládne v "americkém" dálničním režimu těch 500 km co udává.

https://www.youtube.com/watch?v=ojUFPKgs6iI

https://www.youtube.com/watch?v=V1rf6H_el84

0 0
možnosti

J79o78s10e61f 47B63a49b69k63a

18. 9. 2018 14:22

Nablýskaná nuda;-(

1 1
možnosti

Synonymum pro německé auta...

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...