Diskuze
První elektrické Audi dorazí už letos, na silnice míří 250 prototypů
Děkujeme za pochopení.
B50o22h29u35m53í28r 55E60l74i47á52š
Jak silny jistic budu potrebovat??
J46o28s68e55f 33Š46o84l86t60e83s
Na tohle auto bohužel 3x32 A. Stačilo by i 1x32A, ale to vám nikdo jako hlavní jistič v oblasti ČEZu nepovolí.
M27i12r28e39k 30G48a44j15e18r
Pokud "dobitý má být za 30 minut", tak urcite ne na plnou kapacitu. Proste bude jezdit s "ne uplne plnou nadrzi".
J65o52s56e31f 19Š31o26l73t86e61s
Ano, za 30 minut na 80 %.
J15a84k32u92b 75R32o85u31s
Autor by si měl nastudovat význam slova "prototyp", než se pustí do psaní podobných článků.
J68i11n42d71ř29i23c25h 79L33u50k24e80š
Určitě bude oproti Tesle odpovídat ceně i zpracování...
J17o44s26e19f 64Š84o41l50t86e30s
Jo, takže cenovka 2,5 míče. Zpracování Tesly je poslední dobou docela na výši.
Z75d59e95n59ě70k 81M80o44r17á22v43e91k
Už jen to, že měl Stadler potřebu zmínit, že se nebojí Tesly, ukazuje, jak moc se jí bojí.
J11a18k22u23b 41F47e62i76f16a80r
Tesla může víceméně kdykoli ze dne na den zkrachovat, když jí utnou dotace
V85l38a48d90i52m18í98r 43T57e70m53l16í73k
150 kW za 30 minut ? Jestli budou taková auta, pak sloupy ty dráty ani neunesou...
Z86d95e18n25ě87k 68M76o68r83á32v37e73k
Výkonem 150 kW se za třicet minut nabije 75 kWh. To je samozřejmě teorie, ten okamžitý výkon uvedený v článku je špičkový, v průběhu nabíjení se mění podle stavu baterií. Takže v optimálním případě se za 30 minut nabije tak 60 kWh.
A o dráty na sloupech bych se nebál, tam je vyšší napětí a při stejném výkonu je při vyšším napětí potřeba menší proud.
M87a38r96t29i53n 89S28m65í58š77e72k
Mě se nejvíc ,,libili'' diskutující nad Teslou a ostatními auty na elektřinu!!!!Mám pocit jako by všichni vývojáři byli nuly a zdejší kritici polobozi.Proc nenechat čas,ten ukáže.
P51a48v47e57l 97O47t39i63s15k
Klidně, prostě at to rozhodne čas a zákazník, a ne úředník.
J49o16s59e65f 68Š89o91l93t47e26s
Docela se těším. I když cenovka bude asi podobně přívětivá jako u Jaguaru.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...