Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Audi nahoře bez: A3 Cabriolet se představuje

aktualizováno 
Audi se vydalo proti modernímu trendu vyznávajícímu na kabrioletí střeše rozřezaný plech. Střechyprostá "Á-trojka" se právě začíná vyrábět v Maďarsku. Plátno složí hydraulika do kufru za rekordních devět sekund.

Audi A3 Cabriolet | foto: Audi

Vývojáři Audi mají koncem roku napilno, od září představuje automobilka z Ingolstadtu novinku za novinkou. VÍCE ZDE

V našich končinách teď sice spíše vyhlížíme sněhové vločky, automobiloví romantici ale už přemýšlejí, co budou dělat v létě. Po Vánocích možná vyrazí do autosalonů čtyř kruhů... 

Asi poslední premiérou Audi pro letošní rok je otevřená verze nejmenšího modelu A3. Stojí za pozornost, že tahle novinka se právě začala vyrábět v Maďarsku.

Výroba Audi A3 Cabriolet probíhá v maďarském Gyoru

Otevřené Audi A3 se veřejnosti představí naživo na autosalonu v Bologni, který bude probíhat od 7. do 16. prosince.

Karoserie je jak se sluší a patří zpevněna ocelovými profily, aby se zachovala torzní tuhost a bezpečnost uzavřené "á-trojky".

Hydraulika schová plátěnou střechu do kufru za pouhých 9 sekund a ještě se k ní vejde 260 litrů bagáže. V nabídce budou dvě varianty. Pro lenochy plně automatická, pro ty, kteří doma nostalgicky opečovávají klasického kabrioleta, poloautomatická, kde bude třeba střeše při skládání pomoci. Plátno střechy bude k mání v modrém, červeném nebo černém provedení.

Novinka se čtyřmi kruhy na čumáku bude k mání se čtyřmi motory. Dva si pochutnávají na benzinu, zbytek preferuje naftu. Všechny jsou osazeny systémem přímého vstřikování paliva. Výkony jdou od 105 do 200 koní a za příplatek bude k mání dvouspojkový automat S-tronic.

V ceníku bude 4 238 mm dlouhá, 1 765 mm široká a 1 424 vysoká novinka ve dvou úrovních výbavy a obvyklou hromadou příplatkových doplňků.

Autor:




Nejčtenější

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.