Diskuze
První jízda: Audi SQ8 má pod kapotou naftový reaktor
Děkujeme za pochopení.
J33o77s57e71f 97V23a19l42a
to je dneska aprila ? Audi s propadem prodeje v SRN -13 % proti stejnemu obdobi 2018, Q7 lezi neprodejna na skladech a oni prijdou s Q8 ? Z nemeckych znacek ma vetsi propad jenom Porsche s -21%,
M84i36l69a45n 53R30e83z19n37i48c70e44k
Myslím, že jste to vystihl tak, abych tu provázanost pochopil. V zásadě lze asi říci, že síla vyvinutá na páku je točivý moment, který umožní motoru dosáhnout jeho maximální výkon. Úzce s tím také souvisí, jak je motor konstruovaný a při jakých otáčkách a dosahuje svého max. výkonu a jaké má převody, protože na těžké převody je nutné vynaložit mnohem větší sílu, aby se motor dostal do optimálních otáček.
Např. 2.0 TSI v Cupře nebo Golfu R má úžasný výkon 221 kW podpořený vysokým krouťákem 380 Nm ve velmi širokém pásmu otáček, takže nemá problém zrychlovat a být i absolutně velmi rychlý prakticky v každém okamžiku (tím myslím na každý rychlostní stupeň a při různorodé výši otáček - nevadí mu nízké ani vysoké).
Můj nafotový agregát zkrátka jede slušně v nižších a středních otáčkách, ale protože nad 3000 tis. otáček klesá prudce síla (moment) a nad 3500 otáček i výkon, prostě logicky vadne a nemá smysl ho týrat a je nutné řadit výš - ovšem těžší převod vyžaduje víc síly a tak dál...
Děkuji
V96l84a53d16i20s58l61a43v 98B92u88r20y35š89e42k
přesně tak, moment, je síla na páku, jeden N je síla, která působí po kružnicim o poloměru 1 m a průměru 2 m, po kružnici působí silou 1 N na dráze 6,28 m x počet otáček a jelikož víme z matematiky, že výkon je přímo úměrný točivému momentu a dráze na které působí, pak výkon definujeme pomocí jednoduchého vztahu, P=dráha po které síla působí x její velikost, tedy P=6,28xnxMt, kde P je síla, n jsou otáčky a Mt je točivý moment, mimochodem srovnávat výkony a točivé momenty zážehových a vznětových motorů a vyvozovat z nich nějaké závěry o dynymice vozidel osazených těmito agregáty je nesmysl
M78a13r73e53k 14K60l30u42f70a
Logika.
Vyrobím velké těžké auto, aby to žralo - dám do toho naftový agregát, aby to nežralo.
Dám do toho diesel, aby to svinilo ovzduší - udělám částečný hybrid, aby svinil méně.
Vyrobím auto pro jízdu v terénu - nazuju na to v terénu nepoužitelné pneumatiky.
Chystám rychlé sportovní auto - udělám auto s vyšším těžištěm rychlou jízdu mařícím.
P81e66t63r 92Č86e44r79m31á58k
V zásadě ty kroky smysl dávají. Velké auto má své zákazníky stejně jako malé auto nebo kabriolet, takže je automobilky vyrábí. Velikosti odpovídá hmotnost. Hmotnost odpovídá použitý motor. Technologie motoru odpovídá požadavkům na emisní normy.
S terénem to nemá nic společnéno, pneu tedy odpovídají. Sportovní to pak také není, pouze výkonné umožňující rychlé cestování, těžiště tedy nevadí, dálnice není okruh
P49e60t75r 43H91a47r58i20p62r87a14s16a63d 93H66a83j75i52č
Pro někoho skvělá zábava. Hlasitě to chrochtá a vypouští to, v lepším případě, dostatek CO2, v horším obšťastní i oblakem sazí.
P82e33t52r 93Č68e56r64m22á66k
Spotřeba 17l s tímhle dieslem? No jo, to je tak když se dá otestovat takovýhle auto klukům zvyklým na litrový tříválce, to se tomu stojí na krku
P44e93t53r 60H21a14r52i84p86r50a32s32a55d 10H14a81j37i26č
No, 17 resp. 26 litrů na sto, není to nějak málo Antone Pavloviči?
R36o91m62a78n 93P51o27l18á54č91e28k
Když máte na tohle auto, tak spotřeba je to poslední co řešíte :D
P77e78t79r 97T32y28č93k59a
Paradoxní je, že tohle se do ekologických limitů vejde a malé auta se kvůli těm stejným limitům nevyplatí vyrábět.
R54o51m89a24n 98P87o12l59á11č95e93k
Jenže statisticky na to prodají jeden etron, takže už jsme na 8,5 :D A když papirově prodáme 2 etrony na jednoho tohle tak vlastně ta Fabie je ekologická bomba :D
D63u73š36a95n 39P68e35š64e98k
"Automobilky pod tlakem norem honí každé deci paliva, resp. gramy emisí CO2."
A proto pořád vyrábějí taková ekologická zvěrstva, jaká zmiňuje tento článek?
P12e43t13r 59H60a65r18i71p52r34a33s81a20d 31H82a73j46i77č
Má to spotřebu 17l/100km a oni ušetří mild technologií litr.
M54a51r81t49i38n 95K62l93u57v21á48n40e62k
Príde mi absurdné pri aute tejto kategórie, parametrov, spotreby a ceny sa baviť o tom že sa vypínaním motora ušetrí 1/2L/100km. Keď ten človek nemá na naftu, tak nech si kúpi Fabiu.
L42a79d40i16s75l71a22v 53H52a53š32k92a
To je info pro zelené. Ne pro kupce
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč