náhledy
Nejvyšší rychlost nového TT je elektronicky omezena na 250 km/h, za příplatek se posune na 280 km/h.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Zatímco kupé mělo premiéru na pekingském autosalonu, v Londýně se ve stejnou dobu odhalil roadster.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Za příplatek si můžete objednat brzdové disky z keramiky s příměsí karbonových vláken.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Z 2,5 litru objemu konstruktéři vydolovali rovných 400 koní.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Zadní světla poprvé u Audi využívají princip OLED.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Nové TT RS vystřelí na stovku za 3,7 sekundy.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Akcelerací se vyrovná podstatně exkluzivnějšímu supersportu Audi R8.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz