Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Čínská zlatá mládež v Americe jezdí bouráky snů

aktualizováno 
Supersporty snů, ferrari, lamborghini, maserati, ale také rollsy a bentleye, to je parkoviště čínské zlaté mládeže v Americe. Podívejte se na mejdan dětí zámožných Číňanů.

Asijští podnikatelé v Česku už dávno nevozí zboží otřískanou Škodou Forman. Dnes přesedají do luxusních aut prémiových značek a chválí si je i bazarníci, pro které jsou hlavními zákazníky drahých zánovních ojetin. „Žádají výhradně německé vozy značek Audi, Volkswagen, BMW a Mercedes v nejvyšších cenových hladinách nabídky autobazarů,“ uvádí pro iDNES.cz Filip Kučera z Auto ESA. Je zajímavé, že nechtějí škodovky, ale podle Kučery stále existuje i druhá skupina těchto podnikatelů, kteří hledají pick-upy, kombíky a malé dodávky v nejnižších cenových kategoriích.

Může se hodit

Také byste se chtěli prohánět vysněným autem? Vyberte si svůj nový vůz na Automodul.cz.

Děti z nejvyšších čínských vrstev studující v Kalifornii se však prohánějí v mnohem onačejších autech. Normální lamborghini je jim obyčejné, tak ho nechají převléci do zelené zrcadlové folie.

Ale čínské úřady prý nemají rády, když se bohatství prezentuje moc okatě, a tak jsou automobilová setkání utajená. I když jsou na druhé straně Pacifiku. Na jeden takový mejdan pronikl magazín Vocativ. A nejde jen o auta, patří k tomu i drahé hodinky, luxusní oblečení a fajnové boty a kabelky.





Nejčtenější

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Chýnovský kopec
PŘÍMÝ PŘENOS: Kotrmelce v bahně a pády z kopce v Chýnově

Motocykly a jezdci létají nekontrolovaně vzduchem a nebývá nouze o dramatické situace. Takový je závod do strmého vrchu v jihočeském Chýnově. Letos už to je...  celý článek

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

PCF2017 - Porsche RWB
Tuningový sraz trochu jinak

Letošní Escape6 Prague Car Festival ukázal to nejlepší nejen z českého tuningu a my jsme nemohli chybět. Jaká byla naše výprava a stálo to za to?  celý článek

Další z rubriky

Renault Symbioz
OBRAZEM: Symbioz je auto, které s vámi bude bydlet

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Na předpovídání budoucnosti mají automobilky celá oddělení a u Renaultu to vidí takto: auto se stane součástí našeho domova, řídit se bude umět samo a bude...  celý článek

Testování reakcí okolí na auto bez řidiče. Testovací jezdec se převlékl za...
Testy aut bez šoféra: řidič převlečený za sedadlo, auto se dvěma volanty

Vývoj autonomních vozů není jen otázkou senzorů, procesorů a učících se algoritmů. Automobilky musí vyřešit i řadu psychologických problémů. Vznikají tak...  celý článek

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.