Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Auta budou tišší, Brusel chce snížit hlukové limity

Evropská komise chce postupně snížit povolené hlukové limity pro osobní automobily ze současných 74 až na 68 decibelů. Návrhy v tomto směru by měla představit ještě během listopadu. Píše o tom bruselský týdeník European Voice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Josef.K

21. 11. 2011 23:49
Díky EU

Blbost vítězí nad zdravým rozumem.

0 0
možnosti

bitkar

21. 11. 2011 11:19
blazni

uz ted kdyz to neni sportak, tak to nejde slyset. Vsechno co slysim byva jen hluk od pneu. Tomu zas nekdo v bruselu "rozumi"

0 0
možnosti

bitkar

21. 11. 2011 11:20
Re: blazni

za chvili budem zase jezdit na pneu sire 125, aby byl hluk od pneu co nejmensi :p

0 0
možnosti

Mr_Hypra

20. 11. 2011 17:52
Jedině dobře.

Akorát mi neni jasný, jak se to měří. Současných 74 dB je totiž tak málo, že si představuju že to je asi myšleno buďto na neutrál při stání a nebo maximálně při 80 km/hod, jinak to neni možný. Některý auta jsou při akceleraci a vytočenym motoru bezpečně přes 100 dB :-(

0 0
možnosti

zulfikar

20. 11. 2011 15:30
Bruselské nápady

Zajímavé, že burácející motocykly a nesmyslně houkající sanitky, nechávají byrokraty v kllidu...

0 0
možnosti

Mr_Hypra

20. 11. 2011 17:55
Re: Bruselské nápady

Zejména ty sanitky při současnym provozu, kdy po magistrále jede houkačka co 20 minut tak jako fakt absurdní. Plebs se musí ploužit, ale houkačky nikoho nezajímaj. Je to asi tak nelogický jako když před letištěm osadili značky 50-snížení hluku a nad silnicí přelétávaj přistávací letadla ve dvouminutových intervalech.

1 0
možnosti

BrainWashingtonDreistein

19. 11. 2011 17:39
Negromotní idioti z Busselu pindaj!

Jedná se o snížení limitu na 1/4 původní ! ( pouhých 25%!). Takové úrovně hluku dosahují stěží elektromobily a to jen v ustáleném režimu! Nebo taky lehký vánek či noční ticho lesa! Evidentní pitomost! Kdyby se normy snížily snad o 5 či 10%, ale o 75% svědčí o naprosté negramotnosti brusselský lumpů!

Jak tedy ten hluk u automobilu vzniká? 25-35%motor, 40% kola, převodové ústrojí a karoserie, 15-20% aerodinamický šum, 15-30% vozovka. Některé veličiny nelze ovlivnit a navíc, současný automobil je technicky dosti vyspělý a další "vylepšování" lze jen za vyšší cenu! V Žádném případě však né o 75%! To by ho totiž musela jedině posádka tlačit a i tka by to Ufff,Ufff, do p! narušovalo brusselské pitomézní normy! ;-D

1 0
možnosti

naxalite

19. 11. 2011 21:39
Re: Negromotní idioti z Busselu pindaj!

a naproti tomu diky dalsim bruselskym normam (sikany, retardery) prakticka hlucnost provozu stoupa :-/

0 0
možnosti

FiS95

19. 11. 2011 0:20
Jdi do ******* Brusele! Kdo se tě prosil o limity?

1 0
možnosti

Mr_Hypra

18. 11. 2011 21:58
Hodně dobře

R^R^R^Jedině chválím, včetně pasáže o tom, že se nebude zavádět minimální hlučnost a skoro jsem pochyboval že vůbec něco takového existuje když slyším silniční motorky na Evropský jak to vždycky rozhulej od semaforu na plný knedlík na kilo a pak zase zabrzději protože jsou moc rychle u semaforu

0 0
možnosti

net.Xtreme X

18. 11. 2011 19:12
Hlavně že elektromobily

musí být hlučnější;-D

0 0
možnosti

LaHa1

18. 11. 2011 17:10
Brusel ať se probůh do ničeho nese**!

Co tam vymyslí,je vždycky špatně.

0 0
možnosti

Stanea

18. 11. 2011 17:49
Re: Brusel ať se probůh do ničeho nese**!

hm, typicke. Maji mlcet a platit, ze? Kanalizaci, omitky, silnice, mosty....proste vsechno nac se podivate. Oni plati, jenze obcas to nekdo ukradne :-(

A vy pak jenom reknete, ze jsou hovada nebo jeste neco horsiho. Hlavne ze mate hezky nastavenou ruku. Obdivuju vas charakter. Rv

0 0
možnosti

Inkvizitor Johny

18. 11. 2011 13:04
Fuck up!

To zas vymyslela nějaká kedlubna. Dneska jsou osobní auta tichá tak, že to ohrožuje chodce. Jsou slyšet jen pneumatiky... Hluk se týká nákladní dopravy. Především rozjezdů na křižovatkách.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování

18. dubna 2024

Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...

Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku

18. dubna 2024

Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...