Diskuze
Auta budou tišší, Brusel chce snížit hlukové limity
Děkujeme za pochopení.
bitkar
blazni
uz ted kdyz to neni sportak, tak to nejde slyset. Vsechno co slysim byva jen hluk od pneu. Tomu zas nekdo v bruselu "rozumi"
bitkar
Re: blazni
za chvili budem zase jezdit na pneu sire 125, aby byl hluk od pneu co nejmensi :p
Mr_Hypra
Jedině dobře.
Akorát mi neni jasný, jak se to měří. Současných 74 dB je totiž tak málo, že si představuju že to je asi myšleno buďto na neutrál při stání a nebo maximálně při 80 km/hod, jinak to neni možný. Některý auta jsou při akceleraci a vytočenym motoru bezpečně přes 100 dB :-(
zulfikar
Bruselské nápady
Zajímavé, že burácející motocykly a nesmyslně houkající sanitky, nechávají byrokraty v kllidu...
Mr_Hypra
Re: Bruselské nápady
Zejména ty sanitky při současnym provozu, kdy po magistrále jede houkačka co 20 minut tak jako fakt absurdní. Plebs se musí ploužit, ale houkačky nikoho nezajímaj. Je to asi tak nelogický jako když před letištěm osadili značky 50-snížení hluku a nad silnicí přelétávaj přistávací letadla ve dvouminutových intervalech.
BrainWashingtonDreistein
Negromotní idioti z Busselu pindaj!
Jedná se o snížení limitu na 1/4 původní ! ( pouhých 25%!). Takové úrovně hluku dosahují stěží elektromobily a to jen v ustáleném režimu! Nebo taky lehký vánek či noční ticho lesa! Evidentní pitomost! Kdyby se normy snížily snad o 5 či 10%, ale o 75% svědčí o naprosté negramotnosti brusselský lumpů!
Jak tedy ten hluk u automobilu vzniká? 25-35%motor, 40% kola, převodové ústrojí a karoserie, 15-20% aerodinamický šum, 15-30% vozovka. Některé veličiny nelze ovlivnit a navíc, současný automobil je technicky dosti vyspělý a další "vylepšování" lze jen za vyšší cenu! V Žádném případě však né o 75%! To by ho totiž musela jedině posádka tlačit a i tka by to Ufff,Ufff, do p! narušovalo brusselské pitomézní normy!
naxalite
Re: Negromotní idioti z Busselu pindaj!
a naproti tomu diky dalsim bruselskym normam (sikany, retardery) prakticka hlucnost provozu stoupa
Mr_Hypra
Hodně dobře
Jedině chválím, včetně pasáže o tom, že se nebude zavádět minimální hlučnost a skoro jsem pochyboval že vůbec něco takového existuje když slyším silniční motorky na Evropský jak to vždycky rozhulej od semaforu na plný knedlík na kilo a pak zase zabrzději protože jsou moc rychle u semaforu
LaHa1
Brusel ať se probůh do ničeho nese**!
Co tam vymyslí,je vždycky špatně.
Stanea
Re: Brusel ať se probůh do ničeho nese**!
hm, typicke. Maji mlcet a platit, ze? Kanalizaci, omitky, silnice, mosty....proste vsechno nac se podivate. Oni plati, jenze obcas to nekdo ukradne
A vy pak jenom reknete, ze jsou hovada nebo jeste neco horsiho. Hlavne ze mate hezky nastavenou ruku. Obdivuju vas charakter.
Inkvizitor Johny
Fuck up!
To zas vymyslela nějaká kedlubna. Dneska jsou osobní auta tichá tak, že to ohrožuje chodce. Jsou slyšet jen pneumatiky... Hluk se týká nákladní dopravy. Především rozjezdů na křižovatkách.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Pronájem bytu 3+1 v ul. Zahradní 5182, Chomutov
Zahradní, Chomutov
12 600 Kč/měsíc